Strategie firmy Josef Haas - J&J
«»
Popis:
1 Představení organizace
Název firmy: Josef Haas - J&J
Sídlo: Dukelská 1255/61
571 01 Moravská Třebová
Provoz: J.K. Tyla 10
571 01 Moravská Třebová
Tel./fax: 461 310 36
IČO: 474 86 392
DIČ: CZ7208313684
Firma Josef Haas - J&J byla založena Josefem Haasem v roce 1996 v Moravské Třebové. Předmětem činnosti firmy je autodoprava v oblasti přepravy zboží, kterou prováděl zpočátku sám majitel firmy. Postupným rozvojem automobilového parku se firma od prvního nákladního automobilu vypracovala až k dnešním 10 nákladním vozidlům. Tato rozšíření vyžadovala přijetí dalších zaměstnanců a také najmutí externí účetní. Od roku 2000 byla do firmy přijata odborná asistentka, která má na starosti evidenci přepravy a veškerou činnost s ní související.
Předmět činnosti
Firma se zabývá:
vnitrostátní a mezinárodní silniční nákladní motorovou dopravou,
zajišťováním kompletních firemních rozvozů,
expresní přepravou.
Původní záměr majitele firmy bylo dosažení maximálního zisku. V praxi se však ukázalo, že jestliže chce udržet kvalitní a prosperující firmu mezi dravou konkurencí v neustále se měnícím prostředí, je třeba ji věnovat více času i úsilí.
Firma si postupem času vydobyla dobré jméno díky své spolehlivosti, rychlostí prováděných zakázek a kvalitě. To potvrzují i reference již uspokojených zákazníků:
Firma REHAU Moravská Třebová - patří mezi jedny z nejvýznamnějších dodavatelů pro automobilový průmysl,
Společnost Roltechnik patří k prvním společnostem v regionu Východní Evropy v oblasti výroby sprchových koutů a sanitárních zařízení.
Společnost REHAU AG+Co což je dnes jedna z nejvýznamnějších firem v Bavorsku.
Klíčová slova:
organizace
prostředí
analýza
swot
likvidita
rentabilita
zadluženost
finance
Obsah:
- 1. Představení organizace
Historie podniku
Předmět činnosti
Reference
Poslání
Vize
Cíle
Filozofie firmy
2. Analýza současného stavu
2.1 Analýza makroprostředí
SLEPT analýza
Vývoj: HDP
Inflace
Nezaměstnanosti
Kurzu koruny vůči dolaru a euru
Průměrná nominální mzda
2.2 Analýza Mezoprostředí
Porterova analýza konkurenčních sil
2.3 Interní analýza
SWOT analýza
2.4 Finanční analýza
Ukazatel likvidity
Ukazatel rentability
Ukazatel zadluženosti
3. Návrhy strategií
3.1. I.strategie
3.2. II.strategie
3.3. III.strategie
4. Závěr
Zdroje:
- LEDNICKÝ, V. Strategický management. 1. vyd. Ostrava: Akademie Jana Amose Komenského, 2000. 179 s. ISBN 80-7048-019-X.
- SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 455 s. ISBN 80-7169-211-5.
- BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
- JANOK, M. Základy finančnej analýzy firmy. 1. vyd. Bratislava: Konzult, 1997. 110 s. ISBN 80-967295-5-1
- VOSOBA, P. Řízení firemních financí. 1.vyd. Praha: Ekopress, 1998. 211 s. ISBN 80-86119-05-X
- http://www.czso.cz
- http://www.finance.cz
- http://www.euroskop.cz
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.