Strategie rozvoje mikroregionu „Bílé Karpaty“ v oblasti rozvoje cestovního ruchu
Popis:
Cílem této seminární práce je vypracování studie o mikroregionu Bílé Karpaty a také vytvoření projektu v oblasti rozvoje oblasti cestovního ruchu a to především v oblasti turistiky. Tento mikroregion jsem si vybral především z důvodu znalosti prostředí, protože žiji v dané oblasti a to přímo ve Strání. Dalším důvodem zvolení tohoto mikroregionu a jeho rozvoje v dané oblasti může být vlastnictví potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu (oblast Bílých Karpat). Myslím si , že by tato studie mohla pomoci v rozvoji v dané oblasti.
Češi postupně objevují svou zemi jako vhodné místo pro trávení dovolených a víkendových výletů. Při svých cestách navštěvují především své příbuzné a známé, stále více cestují za účelem rekreace a sportu, zdravotních pobytů, poznávacích cest, pobytů na vlastní chatě či chalupě a kulturních a sportovních akcí.
Klíčová slova:
mikroregion
Karpaty
rozvoj
cestovní ruch
ekonomika
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Profil území 4
3. Způsob zkoumání marketingového prostředí 7
4. Identifikace základních kritických bodů 7
5. SWOT analýza 8
6. Návrh souhrné vize rozvoje mikroregionu 10
7. Návrh členění vize na strategické cíle rozvoje regionu 10
8. Návrh strategií k dosažení strategických cílů 11
9. Zdroje 14
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.