Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Trh a jeho ovlivňující faktory - Vstupenky na sportovní utkání

«»
Přípona
.pdf
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,7 MB
Jazyk
český
ID projektu
7687
Poslední úprava
21.03.2016
Zobrazeno
428 x
Autor:
nella.grundzova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

My všichni jsme součástí hospodářského světa, který je specifický kupováním a prodáváním určitého zboží. Kupování a prodávání se děje na trhu. Kdy trh je místo, kde se nabídka setkává s poptávkou, které vstupují do vzájemných interakcí za účelem určení množství a ceny zboží vyskytujícího se na trhu. Je nám jasné, že prodávající chce prodávat za co nejvyšší cenu a kupující chce kupovat za cenu nejnižší.

V práci se budeme zabývat poptávkou a faktory, které způsobují její růst a pokles. Růst a pokles poptávky budeme brát v rámci zvoleného trhu. Náš výběr trhu se týká poptávky po lístcích na hokejové utkání, které se zrovna týká Brna a jeho hokejového klubu Hc-kometa Brno.

Než se dostaneme k samotnému řešení našeho problému, je nutné si položit otázku, co je to vůbec poptávka.

Klíčová slova:

makroekonomie

trh

ovlivňující faktory

vstupenky

sportovní utkání

poptávka



Obsah:
  • Úvod
    Poptávka
    Prodej vstupenek na hokejové utkání
    Faktory ovlivňující růst poptávky:
    Faktory ovlivňující pokles poptávky:
    Závěr
    Zdroje
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše