Popis:
Rodinné vinařství bylo založeno v r. 2005, jako pokračování v získaných zkušenostech ve ,,Vinařství Zaječí“. Vinařství U Kapličky se taktéž nalézá v obci Zaječí (oblast Velko-pavlovická), přímo u Pálavských vrchů. V těsné blízkosti je vodní nádrž Nové Mlýny, která velmi příznivě ovlivňuje místní mikroklima. Díky tomu jsou vína z této oblasti nenapodobi-telná a svým způsobem unikátní.
"Kaplička" patří k tomu nejlepšímu, co Morava nabízí. Produkce firmy je postavena na originalitě vlastních hroznů a jejich šetrném zpracování moderní technologií řízeného kvašení, která dává vínům osobitý charakter. Výsledkem dokonalého spojení práce na vinici a ve sklepě jsou jedinečná přívlastková vína. Vínům z collection "DALIBOR" i "Fresh Wine" dominuje zvláštní plnost ve vůni i v chuti. Vyvážená kolekce vín v sobě nese ideální harmonii mezi zbytkovým cukrem a příjemnou, svěží kyselinkou. Specialitou jsou elegantní vína vyráběná metodou barrique.
Úroda hroznů na každém keři je značně redukována, takže výsledná vína jsou velmi ex-traktivní a plná. Celý výrobní proces je podřízen osobitému přístupu a poctivosti.
Vinařství U Kapličky navíc představuje unikát architektonický a je zaměřeno také na vi-nařskou turistiku. V nabídce jsou prohlídky nádherných sklepů s řízenou ochutnávkou vín, včetně technologického zázemí s odborným výkladem. Ve vinárně a restauraci se pořádají degustace, večírky pro velké i malé firmy, soukromé akce, rauty, atd. V objektu vinařství je také moderní penzion s ubytováním hotelového typu.
Klíčová slova:
vinařství
Kaplička
hrozno
degustace
sklep
Obsah:
- 1 Charakteristika firmy 3
1.1 Predikátní vína 4
1.1.1 Fresh wine 4
1.1.2 Collection dalibor 5
1.1.3 Teroir club 5
1.1.4 Likérová a ledová vína 5
1.1.5 Collection exclusive 5
1.2 Kvelbený sklep 6
1.3 Lisovna 6
1.4 Vinice 7
2 Makrookolí 8
2.1 Makroekonomické okolí 8
2.2 Technologické okolí 8
2.3 Sociální okolí 8
2.4 Demografické okolí 8
2.5 Politické a legislativní okolí 9
2.6 Celosvětové okolí 9
3 Mikrookolí 10
3.1 Swot analýza 10
4 Porterova analýza 12
4.1 Intenzita konkurenčního boje 12
4.2 Hrozba vstupu nových konkurentů 13
4.3 Hrozba výskytu substitutů 13
4.4 Vyjednávací síla kupujících 13
4.5 Vyjednávací síla dodavatelů 14
5 Návrh strategie 15
Seznam použité literatury 16
Zdroje: