Vypracovaný tematický plán pro ošetřovatelství, obor Zdravotnický asistent
Popis:
Úvod
Obor Zdravotnický asistent vznik jako „náhrada“ všeobecné sestry, dříve zdravotní sestry. Jako takový v sobě nese mnoho pozůstatků ze své předchůdkyně, všeobecné sestry. Obor je koncipován podobně a žák po vystudování tohoto oboru bude pracovat na poli zdravotnickém. Stěžejním předmětem zde zůstalo Ošetřovatelství, které vyrostlo do oboru samostatného a vědeckého, mající své opodstatnění v péči o nemocné.
Výuce ošetřovatelství je i nadále věnováno velké množství času, jak v teoretické, tak v praktické rovině a pomáhá tak absolventům se co nejlépe připravit na vstup do reálného života.
Klíčová slova:
pedagogické dokumenty
ošetřovatelství
strategie výuky
rozpis učiva
hodnocení výsledků
vzdělávání
Obsah:
- Obsah
Úvod 1
Obsah 2
1. Pedagogické dokumenty 3
1.3. Profil absolventa 3
1.4. Učební plán oboru 4
1.5. Organizace školního roku 5
2. Učební osnova předmětu Ošetřovatelství 7
2.1. Pojetí vyučovacího předmětu 7
2.1.1. Obecný cíl předmětu 7
2.1.2. Charakteristika učiva 7
2.1.3. Cíle vzdělávání v oblasti citů, postojů, hodnot a preferencí 8
2.1.4. Strategie výuky 8
2.1.5. Hodnocení výsledků žáků 8
2.1.6. Přínos předmětu k rozvoji klíčových kompetencí, průřezových témat a mezipředmětových vztahů 9
2.2. Rozpis učiva a výsledků vzdělávání 10
3. Tématický plán pro školní rok 2010/2011 24
3.1. Termíny výuky 24
3.1.1. Září 24
3.1.2. Říjen 26
3.1.3. Listopad 27
3.1.4. Prosinec 28
3.1.5. Leden 29
3.1.6. Únor 30
3.1.7. Březen 31
3.1.8. Duben 32
3.1.9. Květen 32
3.1.10. Červen 33
Závěr 34
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.