Využití internetu v marketingu. Možnosti synergetického podnikání.
«»
Popis:
Úvod
Cílem práce je ve vybraném malém nebo středním podniku zhodnotit jeho internetový marketing a navrhnout případné další možnosti využití internetu v jeho marketingu a následně zhodnotit současný stav synergetické spolupráce a navrhnout případné další možnosti této spolupráce.
1. Informace o společnosti
Společnost, která je předmětem následující práce, byla založena v roce 1999 a zabývá se vývojem, realizací a dodávkou speciálních strojů a průmyslové automatizace hlavně do automobilového průmyslu. Společnost sídlí v malém okresním městě ve východních Čechách. Po pomalém rozvoji v prvním desetiletí 21 století se její rozvoj, z malé v podstatě rodinné společnosti, zrychlil vstupem nového vlastníka v roce 2013, kdy za poslední dva roky zvýšila počet zaměstnanců o třetinu. Tempo růstu pod vlivem aktuální situace v českém automobilovém průmyslu neustále roste.
Klíčová slova:
informace o společnosti
lokalizace
předmět podnikání
využití internetu
marketing
synergetické podnikání
Obsah:
- Úvod 3
1. Informace o společnosti 3
1.1 Velikost společnosti 3
1.2 Lokalizace a předmět podnikání společnosti 4
2. Možnosti využití internetu v marketingu společnosti 4
3. Možnosti využití synergetického podnikání 5
Závěr 6
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.