Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Výzkum trhu hraček

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
3 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
3191
Poslední úprava
22.04.2014
Zobrazeno
1 504 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zvolil jsem si téma „Průzkum trhu hraček“, protože stále ubývá opravdu pěkných hraček. Do nabídky prodeje podle mého názoru nejsou zařazeny jen hračky kvalitní a zajímavé. Zdá se mi, že také informací ze světa hraček a her je velmi málo. Reklamy nám navíc neříkají příliš mnoho o kvalitě a vhodnosti hraček. Chtějí jen prodávat! I když světlé výjimky existují.

Klíčová slova:

trh

hračky

reklama

marketing

kvalita



Obsah:
  • Obsah 1
    Úvod 2
    1. Přípravná fáze 2
    2. Dotazník 3
    3. Poptávka po hračkách 4
    4. Faktory výběru hraček 4
    5. Nákupní místa 5
    6. Hračky na českém trhu 5
    7. Nejoblíbenější hračky 6
    8. Nákup hraček 7
    9. Vnímání hraček spotřebitelem 8
    10. Výrobci hraček 9
    10.1 Lego 9
    10.2 Mattel 10
    10.3 Další výrobci 10
    Závěr 11
    Literatura 12
    Dotazník 13
    Přílohy 17

Zdroje:
  • Tomek G., Fialová H. Malý slovník marketingu, Karviná: ECOMIX-OK, 1994.
  • Světlík J. Základy tržní ekonomiky, Zlín: Ekka, 1994.
  • McCarthy E. J., Perreault W. D. Základy marketingu, Praha: Victoria Publishing, 1995
  • Přibová M. a kolektiv Marketingový výzkum v praxi, Praha: Grada Publishing, 1996.
  • Bárta V., Bártová H. Výzkum trhu a chování spotřebitele, Praha: VŠE, 1993.
  • Vargová R. Českým hračkám odzvoněno?, Strategie, ročník 1999, číslo 6, str. 16-18.
  • Vlastní výzkum trhu hraček v okrese Praha.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše