Výzkum trhu hraček
Popis:
Zvolil jsem si téma „Průzkum trhu hraček“, protože stále ubývá opravdu pěkných hraček. Do nabídky prodeje podle mého názoru nejsou zařazeny jen hračky kvalitní a zajímavé. Zdá se mi, že také informací ze světa hraček a her je velmi málo. Reklamy nám navíc neříkají příliš mnoho o kvalitě a vhodnosti hraček. Chtějí jen prodávat! I když světlé výjimky existují.
Klíčová slova:
trh
hračky
reklama
marketing
kvalita
Obsah:
- Obsah 1
Úvod 2
1. Přípravná fáze 2
2. Dotazník 3
3. Poptávka po hračkách 4
4. Faktory výběru hraček 4
5. Nákupní místa 5
6. Hračky na českém trhu 5
7. Nejoblíbenější hračky 6
8. Nákup hraček 7
9. Vnímání hraček spotřebitelem 8
10. Výrobci hraček 9
10.1 Lego 9
10.2 Mattel 10
10.3 Další výrobci 10
Závěr 11
Literatura 12
Dotazník 13
Přílohy 17
Zdroje:
- Tomek G., Fialová H. Malý slovník marketingu, Karviná: ECOMIX-OK, 1994.
- Světlík J. Základy tržní ekonomiky, Zlín: Ekka, 1994.
- McCarthy E. J., Perreault W. D. Základy marketingu, Praha: Victoria Publishing, 1995
- Přibová M. a kolektiv Marketingový výzkum v praxi, Praha: Grada Publishing, 1996.
- Bárta V., Bártová H. Výzkum trhu a chování spotřebitele, Praha: VŠE, 1993.
- Vargová R. Českým hračkám odzvoněno?, Strategie, ročník 1999, číslo 6, str. 16-18.
- Vlastní výzkum trhu hraček v okrese Praha.
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.