Zavěšený most přes řeku Odru
«»
Popis:
Stavba dálniční mostu přes řeku Odru byla jako součást dálničního úseku D47091/2 Hrušov - Bohumín započata v roce 2004 a otevřen byl dne 2.12.2007 k běžnému provozu. Stal se tak jedním z prvních zprovozněných úseků nové dálnice D47 Lipník nad Bečvou-Ostrava-Polsko, která bude navazovat na stávající dálnici D1 Praha-Brno(-Lipník nad Bečvou). Most se nachází na 160km dálnice
Zhotovitel stavby
Sdružení D 47091/2,
vedoucí člen sdružení Stavby silnic a železnic, a.s.,
členové sdružení SKANSKA DS a.s.,
Pražské silniční a vodohospodářské stavby, a.s.
Dálnice D47 mezi Ostravou a Bohumínem přechází přes řeku Odru a Antošovická jezera po mostě délky 593 m. S ohledem na vedení trasy a plavební profil plánovaného kanálu bylo nutné navrhnout konstrukci minimální stavební výšky. Protože je most situován v krásné rekreační oblasti, chtěli jsme vytvořit estetický solitér, který by se mohl stát symbolem nové dálnice. Proto byla přijata konstrukce zavěšená v ose mostu na jediném pylonu umístěném mezi řekou a jezery (obr. 2).
Klíčová slova:
most
výstavba
řešení
technologie
analýza
konstrukce
Obsah:
- Titulní strana…………………………………str.1
Obsah……………………………………...….str.2
Zavěšený most přes řeku Odru……………str.3-4
Postup výstavby……………………………....str.5
Architektonické a konstrukční řešení…….str.6-8
Detaily řešení a technologie výstavby……….str.9
Statistická a dynamická analýza………..….str.10
Soubor fotografií a modelů…………...…str.11-15
Užité zdroje………………………………….str.15
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.