Popis:
1. Charakteristika podniku
1.1. Firma Šroubek s.r.o
Firma má již dlouholetou tradici na poli výroby strojírenského materiálu a výstavby konstrukcí. Společnost Šroubek s.r.o. je zaměřena na inženýrskou a obchodní činnost, montáže ocelových konstrukcí, montáže silničních a železničních mostů, montáže technologických zařízení, výrobu ocelových konstrukcí a pronájem montážních mechanismů se speciální divizí jeřábů a dopravy
Již koncem 90. let dostala firma svou první zakázku příprava a následný prodej hutního materiálu na stavbu v té době nově plánovaných obchodních domů Tesco. Kde se firma Šroubek s.r.o. zavedla pod dobrým jménem jak v kvalitní logistické práci tak i precizní přípravě materiálů.Proto jsme posléze byli osloveni i mnohými jinými firmami, abychom jim zpracovali naší nabídku. Materiál jsme dováželi jak na obchodní domy Tesco,tak i Carefour ,Hornbach atd..Od té doby se rozšířila výroba, rozšířili se sklady, zavedlo se částečně informačně technologické zázemí a v neposlední řadě se firma rozvětvila do satelitních měst kolem centrály. Společnost je organizačně rozdělena do 5 samostatně podnikatelských jednotek a geograficky je rozdělena do 3 základních lokalit, tj. Ostrava - centrála firmy a centrum montážních divizí,Havířov - výroba ocelových konstrukcí a Sviadnov - divize dopravy a centrální sklady.Jako informační systém byl využíván souborově orientovaný účetní systém na platformě DOS s nestrukturovaným sběrem dat. Hlavní částí byl technicky zastaralý subsystém účetnictví a fakturace s vedle provozovanou soustavu programů, vytvořených ve vlastní režii nebo na zakázku, pro řešení mezd, sledování zakázek, cestovních příkazů aj. Ve specializované projektové oblasti společnost využívala produktů Primavera a Superproject.
Klíčová slova:
charakteristika podniku
it prostředí
kompatibilita
ERP systém
CRM systém
Obsah:
- 1. Charakteristika podniku 3
1.1. Firma Šroubek s.r.o 3
1.2. Cíle modernizace 3
2. IT prostředí 4
2.1. Prostředky 4
2.2. Hardware 4
2.3. Software 5
2.4. PeopleWare 5
2.5. OrgWare 6
2.6. Zadani objednatele: 6
3. Popis systému a jejich vzájemná kompatibilita 7
3.1. Windows- XP Professional 7
3.2. Funkce, Popis, Výhody Windows XP professional 7
3.3. Office 2003 9
3.4. avast! 4 Professional 10
3.5. avast! Server Edition 11
3.6. Firewall a VPN zařízení NS-5GT 11
4. ERP systém 13
4.1. Altus VARIO 13
5. DMS 20
5.1. ELO office 20
6. CRM systém 22
6.1. CRM - eWay od firmy MEMOS Software 22
6.2. Modul Dokumenty v eWay CRM pro MS Outlook 23
7. Sjednotit verze OS vč. legalizace licencí 24
8. Navrhnout systém EDI a zavést internet 25
8.1. Internet: 25
8.2. ARCHIVE EDI: 25
9. Zajistit bezpečnost dat 25
9.1. Antivirus avast! 4 25
9.2. Firewall a VPN zařízení NS-5GT 26
9.3. Uživatelské účty 26
9.4. Záloha dat 26