Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Zvláštnosti zahraničních trhů

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
3187
Poslední úprava
22.04.2014
Zobrazeno
945 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Uspět na zahraničních trzích neznamená jen mít produkty, které jsou konkurenceschopné, ale také zvládnout mnohá specifika mezinárodního obchodu.

Kultura a spotřební chování
Chceme-li dobře poznat nějakou zemi, musíme proniknout do bohatých souvislostí vlivu její kultury, společenského, politického a hospodářského života obyvatelů.
Jestliže bude naše poznávání ovlivněno profesionálním marketingovým pohledem, pak musíme rozlišovat a specifikovat význam kulturních faktorů spoluvytvářejících osobitý svéráz dané země a jich vliv na spotřební chování obyvatel.

Klíčová slova:

trh

kultura

management

marketing

propagace



Obsah:
  • Kultura a spotřební chování
    Kulturní hodnoty a chování spotřebitelů
    Kulturní odlišnosti a marketingová strategie
    Propagace na zahraničních trzích
    Kultura a faktory ovlivňující propagaci
    Čas
    Předměty
    Prostor
    Etiketa
    Symboly
    Obchodní jednání se zahraničními partnery
    Průběh obchodního jednání
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše