Zvláštnosti zahraničních trhů
Popis:
Uspět na zahraničních trzích neznamená jen mít produkty, které jsou konkurenceschopné, ale také zvládnout mnohá specifika mezinárodního obchodu.
Kultura a spotřební chování
Chceme-li dobře poznat nějakou zemi, musíme proniknout do bohatých souvislostí vlivu její kultury, společenského, politického a hospodářského života obyvatelů.
Jestliže bude naše poznávání ovlivněno profesionálním marketingovým pohledem, pak musíme rozlišovat a specifikovat význam kulturních faktorů spoluvytvářejících osobitý svéráz dané země a jich vliv na spotřební chování obyvatel.
Klíčová slova:
trh
kultura
management
marketing
propagace
Obsah:
- Kultura a spotřební chování
Kulturní hodnoty a chování spotřebitelů
Kulturní odlišnosti a marketingová strategie
Propagace na zahraničních trzích
Kultura a faktory ovlivňující propagaci
Čas
Předměty
Prostor
Etiketa
Symboly
Obchodní jednání se zahraničními partnery
Průběh obchodního jednání
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.