Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podnikání a podnik II.

«»
Přípona
.pdf
Typ
skripta
Stažené
0 x
Velikost
0,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
8432
Poslední úprava
03.08.2016
Zobrazeno
486 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. PODNIKATELSKÉ PROSTŘEDÍ

V této kapitole se dozvíte:
• jaký má význam okolí podniku, resp. podnikatelské prostředí na činnost podniku a rozhodování manažerů;
• jak rozlišujeme (členíme) okolí podniku, resp. podnikatelské prostředí;
• jaké známe základní způsoby zkoumání okolí podniku, resp. podnikatelského prostředí;
• jaké poskytuje příležitosti, příp. ohrožení okolí podniku, resp. podnikatelské prostředí.

Budete schopni:
• přiřadit jednotlivé konkrétní složky podnikového okolí k obecnějším prvkům podnikového okolí, resp. podnikatelského prostředí;
• uvědomit si význam a problémy analýzy okolí podniku, resp. podnikatelského prostředí;
• identifikovat hlavní trendy vývoje;
• určit cíle jednotlivých zájmových skupin (stakeholders).

1. Podnikatelské prostředí

Stojíme na prahu 21. století. Má být stoletím, které se v mnohém podle prognóz bude výrazně odlišovat od předchozích historických etap. Mají-li být podnikatelé na ně připraveni, musí si umět představit, jak tento svět bude v následujících desetiletích vypadat. Vše nasvědčuje tomu, že to bude svět (Souček, 1997):
• globální,
• měnlivý a turbulentní,
• sofistikovaný,
• intelektualizovaný,
• interdisciplinarizovaný,
• urbanizovaný,
• propojený sítěmi,
• ekologizovaný,
• rozmanitý,
• militantní,
• náročný.

Klíčová slova:

podnikatelské prostředí

podnikání

kapitálová výstavba

životní cyklus podniku

marketingová činnost



Obsah:
  • Úvod -3-
    1. Podnikatelské prostředí -5-
    2. Podnik jako nezbytný prvek podnikání, cíle a funkce podniku -17-
    3. Majetková a kapitálová výstavba podniku -31-
    4. Životní cyklus podniku -43-
    5. Efektivnost podniku a její základní kategorie -55-
    6. Marketingová činnost podniku, tvorba cen -75-
    7. Nákupní činnost podniku, základy logistiky -87-
    Literatura -101-
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše