Otázky ke zkoušce z marketingu hotelových služeb
Vypracované otázky7 s. / - roč. / doc
SKUPINA A1. Na čem závisí úspěch hotelu - schopnost definovat vlastní nabídku- identifikace potenciálních hostů- Identifikace příležitostí a ohrožení na trhu- schopnost aktivizovat potenciální hosty k využití služeb 2. Marketingový proces - charakterizuj, vyjmenuj- Sběr a rozbor informací Kde jsme? - Stanovení cílů Kde bychom chtěli být?- Dodržování základních pravidel MK Jak se tam dostaneme?- Použití jednotlivých částí MK mixu Co děláme pro to, abychom se tam dostali? - Plánování Kdy, kdo a co...
|
|
0,2 |
0x |
|
Přednášky ze sociologie
Přednášky35 s. / - roč. / doc
Slovo SOCIOLOGIE označuje jistý soubor poznání a jisté obvyklé metody, které tohoto poznání využívají a zároveň je rozšiřují. Sociologie je zejména a především způsob myšlení o lidském světě.Sociologie, historie, politická věda, právo, sociální politika, ekonomie se v všechny týkají člověkem vytvořeného světa a jsou si tudíž velice podobné. Všechny pojednávají o lidské činnosti a jejich důsledcích. Tyto vědy se liší jen málo a nebo vůbec. Přesto má sociologie, tak jako jiná odvětví vědy o společ...
|
|
0,3 |
0x |
|
Otázky ke zkoušce z předmětu Marketing hotelových služeb
Vypracované otázky9 s. / - roč. / docx
1. Vyjmenuj marketingový proces (6 kroků)1. Sběr a rozbor informací - Kde jsme? 2. Stanovení cílů - Kde bychom chtěli být?3. Dodržování základních pravidel MK - Jak se tam dostaneme?4. Použití jednotlivých částí MK mixu - Co děláme pro to, abychom se tam dostali? 5. Plánování - Kdy, kdo a co udělá pro to, abychom se tam dostali?6. Realizace a kontrola - Zda jsme se tam již dostali?2. První 4 kroky popiš1. Sběr a rozbor informací- Informace o hotelu- Průzkum spotřebitelské poptávky- Sledování kon...
|
|
0,1 |
1x |
|
Reklama a děti
Seminární práce7 s. / 1. roč. / pptx
Slovo reklama vzniklo nejspíše z latinského reklamare – znovu křičeti . V současné době je reklama definována jako – každá placená forma neosobní prezentace a nabídky idejí, zboží nebo služeb prostřednictvím identifikovatelného sponzora.
Definice schválená parlamentem ČR v roce 1995 zní „reklamou se rozumí přesvědčovací proces , kterými jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií.“
|
|
9,0 |
1x |
|
Test ze Sociologie
Testy5 s. / - roč. / doc
1. Jaké typy společenského pokroku vymezil A.Comte?a) morální (kolektivnosti a mravní city) f) intelektuální (pozitivní světonázor)b) výchovný a vzdělávací g) sociologickýc) vědecký h) náboženskýd) fyzický (lidská přirozenost) i) materiální (životní podmínky)e) ideálně-estetická j) existenční2. E. Durkheim vymezil sociální fakty jako:• stavy kolektivního vědomí, které souvisí se sociálními vztahy - jak formálními, tak i neformálními• stavy kolektivního vědomí, které spočívají v názorech, ideách,...
|
|
0,1 |
6x |
|
Nezamestnanost a inflace
Seminární práce7 s. / 1. roč. / docx
1. Inflace a
nezaměstnanost
Nezaměstnanost a inflace jsou největší současné makroekonomické
problémy. Praxe ukazuje, že z krátkodobého hlediska mezi inflaci a
nezaměstnaností působí vztah, který zobrazuje Phillipsova křivka, ale z
dlouhodobého hlediska míra nezaměstnanosti v podstatě nezávisí od dlouhodobé
míry inflace.
2. Podstata a formy inflace
V současnosti je inflace ve vyspělých tržních ekonomikách jedním z
nejvážnějších makroekonomických problémů. Inflac...
|
|
0,1 |
2x |
|