1. Marketingové pojetí inovací produktůČlenění IP z hlediska marketingové struktury KPPODLE STUPNĚ JEJICH NOVOSTI (míry pozitivní změny)1. Produkty zásadně nové – v celosvětovém měřítku, zcela nové trhy (mob. Telefony)2. zavedení nové produktové řady v podniku – jsou již jinými podniky na trhu uplatňovány, nové pouze pro podnik – méně náročná inovace pro podnik – může využít zkušeností jiných3. Rozšíření v podniku již existující produktové řady o další typy či varianty pro...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.