Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Investování

«»
Přípona
.doc
Typ
státnicové otázky
Stažené
0 x
Velikost
1,0 MB
Jazyk
český
ID projektu
5941
Poslední úprava
15.06.2015
Zobrazeno
1 146 x
Autor:
agata.kucova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Studie proveditelnosti-význam, náplň jednotlivých kapitol

Cílem studie proveditelnosti je poskytnout všechny technické, ekonomické, finanční, manažerské a další specifické informace, které jsou zapotřebí pro kvalifikované rozhodnutí o realizaci nebo zamítnutí zamýšleného investičního záměru s přehlédnutím k rizikům, které toto rozhodnutí s sebou přinese.

Základní obsah studie proveditelnosti
1. Přehled výsledků podle jednotlivých kapitol (Executive summary) - Úvodní kapitola by měla obsahovat stručný popis celé studie proveditelnosti, pro seznámení se s předkládaným projektem a jeho výsledky. V úvodu bychom se měli dozvědět jaký je cíl předkládaného projektu. Jaké výrobky nebo služby bude projet na trhu poskytovat a proč se předkladatel domnívá, že právě tyto výstupy jsou trhem očekávány. Dále základní informace o velikosti projektu jeho kapacitě a umístění. V úvodní kapitole se také mohou objevit výstupy
projektu ve smyslu vypočtených ukazatelů ekonomické a finanční efektivnosti.

2. Současný stav a chronologický vývoj projektu (Project background and history) - obsahuje tabulky shrnující identifikační údaje zadavatele, studie proveditelnosti a identifikační údaje zpracovatele studie proveditelnosti se jmény odpovědných pracovníků a kontaktů na ně.

3. Analýza trhu a kapacita závodu (Market and plant capacity) - V rámci marketingové strategie je třeba definovat základní činnosti a funkce projektu ve vztahu k potenciálním uživatelům projektu. Vždy je definován
hlavní strategický cíl projektu a popsán postup do dosažení tohoto cíle.

Metody používané v praxi pro analýzu trhu jsou následující:
− analýza obecného okolí projektu (např. Social, Legal, Economic, Policy and Technology analysis, SLEPT);
− analýza oborového prostředí (např. Porterův model pěti tržních sil);
− SWOT analýza - analýza silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb;
− Marketingový mix (4p).

Na základě marketingového průzkumu trhu lze modelovat odpovídající kapacitu projektu. Kapacitou se rozumí maximální dosažitelný a praxi ověřitelná možnost vytvořit určitý počet výrobků za jednotku času.

Klíčová slova:

investování

kapacita závodu

rentabilita

environmentální rizika

investiční projekt



Obsah:
  • 1. Studie proveditelnosti-význam, náplň jednotlivých kapitol
    2. Metody hodnocení ekonomické efektivnosti a finanční proveditelnost projektů
    3. Stanovení rizika investičních projektů
    4. Hodnocení rizika investičních projektů
    5. Investiční program a finanční plán podniku
    6. Optimalizace investičního projektu
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše