Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu
Popis:
Strategický řídící proces a marketing
• Strategický řídící proces je komplexní proces přesahující marketing
• V tomto procesu jsou dána východiska pro marketingové řízení, znamená to tedy v obecné rovině, že strategický řídící proces vlastně určuje úlohu marketingu, postavení marketingu v řízení firmy, marketingové úkoly, úkoly, kterými má tento útvar přispět k dosažení cílů podniku (to je ten důvod, proč je řídící proces východiskem pro marketing)
• Skutečně úspěšné podniky v rámci strategického řízení podniku do středu zájmů staví cílové trhy a jejich uspokojení. Jestliže chce firma úspěšně konkurovat na trzích, tak to závisí na znalosti trhu. Jinými slovy to závisí na kvalitních informacích o trzích (kvalitní informace o trzích jsou základ pro formulování úkolů strategického řízení) a marketingový manažeři musí v podstatě tuto úlohu marketingu především pochopit, ale také zvládnout
Klíčová slova:
strategický marketing
cestovní ruch
management podniku
udržitelný rozvoj
kanceláře
wellness
lázeňství
Obsah:
- Strategický marketing v cestovním ruchu
Management podniku cestovního ruchu
Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu
Management kulturního cestovního ruchu a památek
Marketing a management destinace cestovního ruchu
Management cestovních kanceláří a agentur
Management lázeňského a wellness podniku
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.