Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu

«»
Přípona
.docx
Typ
státnicové otázky
Stažené
5 x
Velikost
1,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
9510
Poslední úprava
30.01.2017
Zobrazeno
2 256 x
Autor:
clean.bandit
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Strategický řídící proces a marketing
• Strategický řídící proces je komplexní proces přesahující marketing
• V tomto procesu jsou dána východiska pro marketingové řízení, znamená to tedy v obecné rovině, že strategický řídící proces vlastně určuje úlohu marketingu, postavení marketingu v řízení firmy, marketingové úkoly, úkoly, kterými má tento útvar přispět k dosažení cílů podniku (to je ten důvod, proč je řídící proces východiskem pro marketing)
• Skutečně úspěšné podniky v rámci strategického řízení podniku do středu zájmů staví cílové trhy a jejich uspokojení. Jestliže chce firma úspěšně konkurovat na trzích, tak to závisí na znalosti trhu. Jinými slovy to závisí na kvalitních informacích o trzích (kvalitní informace o trzích jsou základ pro formulování úkolů strategického řízení) a marketingový manažeři musí v podstatě tuto úlohu marketingu především pochopit, ale také zvládnout

Klíčová slova:

strategický marketing

cestovní ruch

management podniku

udržitelný rozvoj

kanceláře

wellness

lázeňství



Obsah:
  • Strategický marketing v cestovním ruchu
    Management podniku cestovního ruchu
    Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu
    Management kulturního cestovního ruchu a památek
    Marketing a management destinace cestovního ruchu
    Management cestovních kanceláří a agentur
    Management lázeňského a wellness podniku
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše