Popis:
1. Logistický systém, jeho hlavní cíl a orientace se zaměřením především na:
- co představuje a co zabezpečuje logistický systém,
- jak lze definovat logistický multisystém a jak se tento vymezuje,
- co je hlavním cílem logistického systému a jaký je jeho význam pro řízení podniku.
OBECNÁ DEFINICE LOGISTIKY
- vědní obor, který se zabývá fyzickými toky zboží či jiných druhů, služeb, zejména služeb dopravních a info. toky v písemné nebo i ústní podobě
Požadavek je být co nejpružnější a hospodárný.
• mezi toky v logistice patří toky zboží, služeb, peněz, informací
• organizace, plánování, řízení a výkon toků zboží vývojem a nákupem počínaje, výrobou a distribucí
• podle objednávky finálního zákazníka konče tak, aby byly splněny všechny požadavky trhu při min. N a min. kapitálových výdajích
• podle British Institute of Logistic - je rozmístění zdrojů v čase, je strateg.řízení celého dod. Řetězce
- zajišťuje aby bylo:
* správné zboží
* ve správném čase
* ve správném množství
* ve správné kvalitě
* na správném místě a
* se správnými náklady
Klíčová slova:
logistický systém
klíčoví zákazníci
obchod
druhy rizik
marketingový mix
výzkum trhu
firemní nákup
mediální prostředí
Obsah:
- 1. Logistický systém, jeho hlavní cíl a orientace se zaměřením především na:
2. Logistika, její funkce a hlavní cíle v rámci řízení podniku se zaměřením především na:
3. Logistický řetězec a integrovaný logistický řetězec, cíle se zaměřením především na:
4. Moderní logistické technologie, pojem, členění a jejich aplikace s vysvětlením:
5. Logistika v ZO, dodací parity, zvyklosti a rizika, Incoterms 2010 se zaměřením především na:
6. Poskytovatelé logistických služeb s uvedením:
7. Logistika výrobního procesu, cíl se zaměřením především na:
8. Lobbing jako legální a legitimní forma zájmového zprostředkování a ovlivňování se zaměřením především na:
9. Lobbistický projekt a jeho příprava se zaměřením především na :
10. Informační a komunikační technologie a jejich vliv na rozvoj moderního marketingu ve firmě se zaměřením především na:
11. Klíčoví zákazníci - jejich význam pro podnik a péče o ně, strategie pro zvýšení obchodu s klíčovým zákazníkem se zaměřením především na:
12. Organizace obchodu (a obchodní činnosti) uvnitř podniku a reporting se zaměřením především na:
13. Obchodní plán podniku a význam plánování se zaměřením především na:
14. Obchodní dokumentace pro řízení obchodních případů, náležitosti kupní smlouvy a řešení obchodních sporů se zaměřením především na:
15. Obchodní pohledávky a jejich řízení se zaměřením především na:
16. Platební podmínky jako součást cenotvorby se zaměřením především na:
17. Obchod a jeho organizace z hlediska efektivity působení na trhu se zaměřením především na:
18. Význam a kroky přípravy obchodního jednání pro jeho úspěch se zaměřením především na:
19. Formy expanze a fungování na zahraničních trzích se zaměřením především na:
20. Marketingový mix na zahraničních trzích se zaměřením především na:
21. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání se zaměřením především na:
22. Druhy rizik v mezinárodních obchodních vztazích, možnosti jejich omezení se zaměřením především na:
23. Mezinárodní marketingové aktivity, jejich cíle, specifika, marketingový plán se zaměřením především na:
24. Vývoj a význam světového obchodu, jeho trendy, specifika, vliv globalizace na příležitosti a hrozby zahraničního obchodu se zaměřením především na:
25. Význam inovativního marketingu se zaměřením především na:
26. Řízení firemního nákupu se zaměřením především na:
27. Mezinárodní marketingový výzkum trhu, role informací pro řízení zahraničního obchodu se zaměřením především na:
28. Strategie marketingových a komunikačních kampaní se zaměřením především na :
29. Efektivnost nástrojů marketingové komunikace se zaměřením především na :
30. Mediální prostředí a marketingové plánování se zaměřením především na: