Popis:
Otázka č. 1. Marketingová strategie produktu a značky
(Výrobky a služby, individuální produkty, výrobková řada, výrobkový mix, lokalizace produktu, značkové strategie, inovační strategie)
Produktová strategie
Pojmy:
• Produkt = Cokoliv, co lze nabídnou na trhu k upoutání pozornosti, ke koupi, k použití nebo ke spotřebě, co může uspokojit touhy, přání nebo potřeby, patří sem i fyzické předměty, služby, osoby, místa organizace a myšlenky.
• Úrovně produktu - při plánování je třeba o produktech přemýšlet na třech úrovních, z nichž každá zvyšuje jejich hodnotu zákazníka.
o Nejnižší úroveň tvoří základní produkt - základní výhody nebo služby zajišťující řešení problémů, jsou skutečným účelem koupě produktu.
o Druhá úroveň vlastní produkt - součásti produktu: úroveň kvality, funkce, design, název značky, balení a další atributy, které společně zajišťují základní přínosy produktu.
o Třetí úroveň rozšířený produkt - doplňkové služby a přínosy spotřebitelů, spojené se základním a vlastním produktem.
• Služby = jsou produkty, které zahrnují aktivity, výhody nebo uspokojení, jsou na prodej, v zásadě nehmotné a nepřinášejí žádné vlastnictví.
Klíčová slova:
marketingová strategie
vedení lidí
distribuce
controlling
finanční trhy
plánování
management
Obsah:
- 1. Marketingová strategie produktu a značky
2. Management změny
3. Učení a rozvoj v osobním a pracovním životě
4. Cenové strategie
5. Vedení lidí
6. Distribuce
7. INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
8. Mezinárodní konkurenceschopnost firem
9. Nadnárodní firma
10. STRATEGICKÁ VÝCHODISKA (4P - 4C, SWOT, PESTE, 5F, SPACE, GAP analýza)
11. Finanční účetnictví jako zdroj informací pro finanční řízení podniku
12. Význam finančního, nákladového a manažerského účetnictví pro podnik
13. Náklady podniku a jejich analýza
14. Kalkulace a jejich využití v řízení
15. Cenová rozhodování
16. Controlling
17. Finanční trhy
18. Cenné papíry a finanční deriváty
19. Mezinárodní daňové plánování
20. Základní exaktní metody v management