Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Vypracované státnicové otázky pro okruh Management jakosti a rizika

«»
Přípona
.pdf
Typ
státnicové otázky
Stažené
0 x
Velikost
0,3 MB
Jazyk
český
ID projektu
9632
Poslední úprava
13.02.2017
Zobrazeno
1 075 x
Autor:
clean.bandit
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Definujte metodiku S.M.A.R.T., kdy a kde se používá?

• Jednou z důležitých funkcí každého manažera je plánování.
• SMART je analytická technika pro navrhování cílů v řízení a plánování.
• SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v rámci projektového managementu efektivně definovat rámec či cíl projektu a navrhovaného řešení.
Každé písmeno slova SMART má určitý význam:
SPECIFIC= specifické, konkrétní
• Cíle by měli být přesně popsány.
Nekonkrétní cíl: připravit program na snížení nákladů
Konkrétní cíl: snížit náklady o 20% do konce roku
MEASURABLE= měřitelné, kvantifikovatelné
• Umožňuje nám přesně vyjádřit, sledovat a kontrolovat průběh a stupeň plnění cíle. Každý
projektový plán by měl mít i kontrolu úspěšnosti našeho řešení, která musí být definována už
od začátku.
ACHIEVABLE= dosažitelné
• Cíle představují výzvu, ale jsou realistické, akceptovatelné pro všechny, kterých se
jakýmkoliv způsobem týkají.
REALISTIC= reálné, realizovatelné
• Je možné tento cíl realizovat a dosáhnout požadovaných výsledků?
TIME.MANAGED= termínované
• Časově omezené cíle. Je třeba znát přesný termín splnění daného cíle

Klíčová slova:

management jakosti

jakost

riziko

kvalita

neshody

řízení

výstavba

preventiva



Obsah:
  • 1. Definujte metodiku S.M.A.R.T., kdy a kde se používá?
    2. Popište princip neustálého zlepšování PDCA a vysvětlete, v čem spočívá?
    3. Vyjmenujte zásady managementu kvality, stručně popište, jak probíhá interní audit.
    4. Definujte pojmy „efektivnost“ a „účinnost“ - objasněte rozdíly a uveďte příklady užití
    (výpočtu).
    5. Definujte „proces“, objasněte princip procesního řízení ve výstavbových projektech.
    6. Vysvětlete pojem „neshoda“, uveďte příklady neshod a způsoby vypořádání neshod v řízení
    výstavbových projektů.
    7. Vysvětlete rozdíl v realizaci nápravných opatření a preventivních opatření, uveďte příklady ze
    stavební praxe.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše