Popis:
1. ZÁKLADNÍ TERMINOLOGIE MARKETINGU SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU
(Marketing, produkt, služba. Význam marketingu v praxi. Charakteristické vlastnosti služeb CR. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele ve službách CR)
1) MARKETING, PRODUKT, SLUŽBA
MARKETING
Společenský a řídící proces, jehož pomocí jednotlivci a skupiny (firmy) získávají to, co chtějí a potřebují, prostřednictvím vytváření a výměny výrobků a hodnot s druhými.
Marketing je multižánrová disciplína, která využívá i další vědy.
Jde o proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Pomocí nástrojů, metod a technik marketingového výzkumu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka ze strany firem, státních institucí či dalších organizací. Na základě zjištěných skutečností tyto organizace přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout zákazníkovi výrobky a služby s co největší přidanou hodnotou, ve správný čas, v ideálním místě a za vhodnou cenu.
Klíčová slova:
terminologie
destinace
pojištění
ubytovací zařízení
ubytovací úsek
management hotela
Obsah:
- 1. Základní terminologie marketingu služeb CR
2. Strategický a taktický marketing
3. Marketingový mix hmotných výrobků a jeho aplikace ve službách CR
4. Rozšířený marketingový mix
5. Marketingový výzkum v CR
6. Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
7. Destinace CR
8. Destinační společnosti
9. Destinační management a jeho nástroje pro rozvoj a řízení destinace
10. Marketingové nástroje managementu destinace
11. Provozování CK a CA
12. Pojištění CK a CA na trhu CR
13. Smlouva o zájezdu
14. Soubor služeb CK a CA
15. Podniky CK a CA na trhu CR
16. Kategorie a klasifikace ubytovacích zařízení v ČR a v zahraničí
17. Ubytovací úsek
18. Stravovací úsek
19. Revenue management a marketingový proces v hotelu 2
20. Generální ředitel management v hotelu