Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing a management cestovního ruchu

«»
Přípona
.rar
Typ
státnicové otázky
Stažené
2 x
Velikost
4,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
12737
Poslední úprava
01.10.2018
Zobrazeno
1 210 x
Autor:
snoopydogg
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. ZÁKLADNÍ TERMINOLOGIE MARKETINGU SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU

(Marketing, produkt, služba. Význam marketingu v praxi. Charakteristické vlastnosti služeb CR. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele ve službách CR)

1) MARKETING, PRODUKT, SLUŽBA
MARKETING
Společenský a řídící proces, jehož pomocí jednotlivci a skupiny (firmy) získávají to, co chtějí a potřebují, prostřednictvím vytváření a výměny výrobků a hodnot s druhými.
Marketing je multižánrová disciplína, která využívá i další vědy.
Jde o proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Pomocí nástrojů, metod a technik marketingového výzkumu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka ze strany firem, státních institucí či dalších organizací. Na základě zjištěných skutečností tyto organizace přijmou taková opatření, jejichž cílem je nabídnout zákazníkovi výrobky a služby s co největší přidanou hodnotou, ve správný čas, v ideálním místě a za vhodnou cenu.

Klíčová slova:

terminologie

destinace

pojištění

ubytovací zařízení

ubytovací úsek

management hotela



Obsah:
  • 1. Základní terminologie marketingu služeb CR
    2. Strategický a taktický marketing
    3. Marketingový mix hmotných výrobků a jeho aplikace ve službách CR
    4. Rozšířený marketingový mix
    5. Marketingový výzkum v CR
    6. Kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum
    7. Destinace CR
    8. Destinační společnosti
    9. Destinační management a jeho nástroje pro rozvoj a řízení destinace
    10. Marketingové nástroje managementu destinace
    11. Provozování CK a CA
    12. Pojištění CK a CA na trhu CR
    13. Smlouva o zájezdu
    14. Soubor služeb CK a CA
    15. Podniky CK a CA na trhu CR
    16. Kategorie a klasifikace ubytovacích zařízení v ČR a v zahraničí
    17. Ubytovací úsek
    18. Stravovací úsek
    19. Revenue management a marketingový proces v hotelu 2
    20. Generální ředitel management v hotelu
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše