Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Autodiagnostika učitele a autoevaluace školy

«»
Přípona
.doc
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
10619
Poslední úprava
08.08.2017
Zobrazeno
1 283 x
Autor:
quadra
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V první části stati se věnujeme subjektivním (implicitním) teoriím učitele a jejich vlivu na učitelovu práci. Zároveň představujeme základní autodiagnostické strategie, které učiteli umožní své subjektivní teorie poznat Ukazujeme na autodiagnostické postupy ve třech oblastech subjektivních teorií učitele ( účinnost učitelova vyučování, pojetí úspěšného žáka, učební motivace žáků). V druhé části stati ukazujeme na možnost využití autodiagnostiky učitele při vnitřní evaluaci školy. Upozorňujeme na legislativní rámec, na možnosti plánování vnitřní evaluace školy, výběr metod, podpůrné projekty, ale i na obtíže spojené s autoevaluací, diskutujeme vybrané etické otázky spojené s vnitřní autoevaluací škol.

Klíčová slova:

poradenství

autodiagnostika učitele

autoevaluace školy

motivace

subjektivní teorie



Obsah:
  • Úvod
    1 Subjektivní teorie a jejich role v práci učitele
    2 Autodiagnostika učitele jako zdroj jeho sebereflexe v oblasti subjektivních teorií
    2.1 Autodiagnostika v oblasti subjektivní teorie účinnosti učitelova vyučování
    2.2 Autodiagnostika v oblasti učitelovy subjektivní teorie úspěšného žáka
    2.3 Sebereflexe učitelových subjektivních teorií v oblasti učební motivace žáků.
    3 Využití autodiagnostiky při vnitřní evaluaci školy
    3.1 Legislativa
    3.2 Podpůrné projekty
    3.3 Plánování autoevaluace školy
    3.4 Obtíže autoevaluace a etika autoevaluace
    3.5 Autoevaluační strategie a autoevaluační metody
    Doporučená literatura
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše