Case study - Marketingový audit společnosti a návrh inovace
Popis:
Kdo jsme?
Jsme tradiční pánské kadeřnictví a holičství. Staráme se o vzhled našich zákazníků více než jeden rok a naši provozovnu naleznete v centru Prahy na Karlově náměstí. O zákazníky se zde starají až 4 barbeři, kteří jsou ochotni poskytnout ty nejlepší služby, které nabízíme. Snažíme se pro každého zákazníka udělat maximum. A všichni zaměstnanci se ztotožňují s naším sloganem:
P&J Barbershop: Místo, kde elegance získává podobu.
Hlavním předmětem podnikání je poskytování holičských a kadeřnických služeb. Z tohoto důvodu je potřeba zřídit ohlašovací živnost řemeslnou. Vedlejším předmětem podnikání bude prodej pánské kosmetiky, k čemuž je také potřeba získat živnostenské oprávnění. V tomto případě se jedná o volnou živnost (velkoobchod a maloobchod), kde je potřeba splňovat pouze všeobecné podmínky pro provozování živnosti.
Klíčová slova:
marketing
audit společnosti
inovace
DNA
služby
hodnoty
ceny
Obsah:
- Kdo jsme?
DNA, vize, mise
Naše služby a jejich ceny
Organizační struktura
Makroprostředí
Porterův model pěti sil
SWOT analýza
Strategie SWOT
STP
Marketingová strategie podle Kotlera
Distribuční mix a podpora prodeje
Cenová politika
Produkt
Životní cyklus produktu
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.