Marketing sportu ke zkoušce z předmětu Sportovní management
Popis:
Úvod
Marketing je v posledních deseti letech významnou součástí sportu a pomáhá vytvářet finanční a materiální zdroje pro činnosti sportovců, sportovních týmů, sportovních soutěží, ale i sportovních organizací jako jsou sportovní svazy, kluby a tělovýchovné jednoty. Marketing tak tyto zmíněné organizace zařazují do svých programů a vytvářejí si specializované úseky pro tuto činnost anebo si specializované organizace najímají.
Cíle kapitoly
Seznámit se:
• se základním přehledem problematiky sportovní reklamy a sponzorování ve sportu
• se sportovní reklamou založenou na využití médií v oblasti sportu jako jsou dresy, mantinely sportovišť, výsledkové ukazatelé, nářadí a náčiní apod.
• s novými možnostmi komunikace s diváky přítomnými na sportovištích, ale i s diváky u televizních obrazovek
• s širší možnosti obchodování sportovních organizací s firmami
• s nabídkou jednotlivých forem sponzorování a jejich kombinaci
Klíčová slova:
reklama
sponzorování
marketing
sportovní služby
kvalita služeb
loajalita
Obsah:
- Kapitola 1 Reklama a sponzorování ve sportu
1.1 Uplatnění marketingu ve sportu
1.2 Prodej reklamy ve sportu
1.3 Sponzorování ve sportu
1.3.1 Druhy sponzorování podle sponzorovaného objektu
1.4 Ucelené koncepty sportovního marketingu
Kapitola 2 Marketing sportovních služeb
2.1 Charakteristika sektoru služeb
2.2 Sportovní služby
2.3 Klasifikace tělovýchovných a sportovních služeb
2.3.1 Druh a rozsah zapojení zaměstnance
2.3.2 Motivy zákazníka k účasti na sportu
2.3.3 Typy sportovních a tělovýchovných služeb
2.4 Marketingové strategie poskytovatele sportovních služeb
2.4.1 Faktory pro úspěšné podnikání v oblasti služeb
2.4.2 Marketingový mix ve sportu
2.5 Kvalita služeb, spokojenost zákazníka a loajalita zákazníka v odvětví sportovních služeb
2.5.1 Kvalita služeb
2.5.2 Měření kvality služeb
2.5.3 Spokojenost zákazníka
2.5.4 Loajalita zákazníka
2.5.5 Kvalita služby, spokojenost, a loajalita zákazníka v odvětví sportovních služeb
2.6 Marketingový výzkum ve sportovních službách
2.6.1 Metodika marketingového výzkumu
2.6.2 Typy marketingových výzkumů používaných ve sportu
2.6.3 Nejčastější problémy marketingového výzkumu ve sportu
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.