Marketing ve stavebnictví - studijní opora
Popis:
1 Úvod
1.1 Cíle
Následující studijní text - studijní opora pro předmět „Marketing ve stavebnictví" vám pomůže získat základní informace o marketingových systémech požívaných ve stavební praxi a dozvíte se o jejich důležitosti při řízení stavebního podniku.
Osvojíte si znalosti o postupech při vytváření marketingových kampaní a strategií jak ve fázi plánovací tak i ve fázi realizační.
Hlavním cílem předkládaného textuje pochopení postupů v hlavních oblastech marketingové práce podniku.
• Marketingové plánování
• marketingový výzkum
• marketingové rozhodovací procesy
• marketingové strategie
Studijní opora je koncipována jako obecný průvodce touto rozsáhlou tématikou a navazující literatura ji významnou měrou doplňuje. Poznatky získané v tomto předmětu jsou důležitou složkou při práci v předmětu „Komplexní projekt V."
Klíčová slova:
marketing
stavební trh
marketingová strategie
plánování
cenové tvorby
analýza portfolia
Obsah:
- 1 Úvod 7
2 Vznik marketingu ve stavebnictví a jeho význam 9
3 Stavební trh 18
4 Strategie a marketingová strategie 36
5 Marketingové plánování 48
6 Strategie cenové tvorby 69
7 Marketingový plán 108
8 Analýza portfolia podnikatelských inností metodou GE 115
9 Výzkum trhu 141
10 Studijní prameny 200
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.