Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Marketing ve stavebnictví - studijní opora

«»
Přípona
.pdf
Typ
studijní materiál
Stažené
1 x
Velikost
1,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
8023
Poslední úprava
16.05.2016
Zobrazeno
870 x
Autor:
mira.hejda
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Úvod

1.1 Cíle
Následující studijní text - studijní opora pro předmět „Marketing ve stavebnictví" vám pomůže získat základní informace o marketingových systémech požívaných ve stavební praxi a dozvíte se o jejich důležitosti při řízení stavebního podniku.

Osvojíte si znalosti o postupech při vytváření marketingových kampaní a strategií jak ve fázi plánovací tak i ve fázi realizační.

Hlavním cílem předkládaného textuje pochopení postupů v hlavních oblastech marketingové práce podniku.

• Marketingové plánování
• marketingový výzkum
• marketingové rozhodovací procesy
• marketingové strategie

Studijní opora je koncipována jako obecný průvodce touto rozsáhlou tématikou a navazující literatura ji významnou měrou doplňuje. Poznatky získané v tomto předmětu jsou důležitou složkou při práci v předmětu „Komplexní projekt V."

Klíčová slova:

marketing

stavební trh

marketingová strategie

plánování

cenové tvorby

analýza portfolia



Obsah:
  • 1 Úvod 7
    2 Vznik marketingu ve stavebnictví a jeho význam 9
    3 Stavební trh 18
    4 Strategie a marketingová strategie 36
    5 Marketingové plánování 48
    6 Strategie cenové tvorby 69
    7 Marketingový plán 108
    8 Analýza portfolia podnikatelských inností metodou GE 115
    9 Výzkum trhu 141
    10 Studijní prameny 200
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše