Marketing - Základy a postupy
«»
Popis:
Definice marketingu:
» Sociální a manažerský proces, jehož pomocí získávají lidé to, co potřebují nebo po čem touží, a to na základě produkce komodit a jejich směny za komodity jiné nebo za peníze. (Kotler)
» Marketing je manažerským procesem, který umožňuje zjišťování, předvídání a uspokojování požadavků spotřebitelů rentabilním způsobem.(AIM)
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům:
» výrobková
» výrobní
» prodejní
» marketingová
» sociální
Klíčová slova:
marketing
koncepce
makromarketing
marketingové řízení
strategie
plán
prostředí
Obsah:
- Marketing
Marketingová koncepce
Makromarketing
Mikromarketing
Úkoly marketingu v moderní společnosti:
Marketingové řízení
Strategické plánování
Marketingová strategie
Marketingový plán
Marketingové prostředí
Analýza portfolia - strategické podnikatelské jednotky
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.