Marketingový výzkum faktorů rozhodujících při výběru železničního dopravce na trase Ostrava - Praha
«»
Popis:
Zhodnocení výzkumu
Cílem našeho výzkumu bylo oslovení mladých lidí (studentů) a zjištění, jaké jsou jejich zkušenosti s cestováním na trase Ostrava - Praha určováním kritérií, které jsou pro ně osobně podstatné, a které nikoliv. Z toho důvodu, že se pohybujeme okolo těchto mladých lidí, rozhodli jsme se dotazník rozdat po svém okolí, tudíž jeho návratnost byla stoprocentní a z šedesáti dotazníků se nám všech šedesát vrátilo. Jako první otázku jsme zvolili vylučovací možnost a to je ta, jestli vlakem na této trase za poslední rok cestovali. Dvacet procent našich respondentů za poslední rok tuto cestu neabsolvovalo (viz Obr. 1).
Klíčová slova:
marketing
výzkum
železniční dopravce
Ostrava
Praha
trasa
cestující
Obsah:
- Zhodnocení výzkumu
Využití železniční dopravy respondenty
Rozhodující kritéria při výběru železničního dopravce
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.