Obecná didaktika - způsob práce
«»
Popis:
V rychlém vývoji společnosti ve všech složkách života je škola jedním z rozvoje tvorných vlivů.
Systém vzdělávání zavedený v 19. - 20. století je stále doplňován, korigován či alternován. Proto vzniká řada názorů a teorií, které se snaží ve školním vzdělávání implementovat nové postupy, přístupy k učení. Hledají se odpovědi na nově vznikající otázky, hledají se řešení nově vzniklých problémů.
Vzniká řada nových teorií, které se vyjadřují k postavení subjektů ve vzdělávání. Každý učitel je nositelem svého vlastního pojetí a zároveň musí respektovat koncepci přijatou ve své škole.
OBST, O. Obecná didaktika. Olomouc: UP, 2002. Str. 7 - 11
Klíčová slova:
obecná didaktika
determinanty
psychologické teorie
učitel
pětilístek
učitelství
Obsah:
- Obecná didaktika
Jaké jsou vstupní determinanty?
Učitel
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.