Osobnostní typologie z pohledu žádoucích osobnostních charakteristik zdravotnického pracovníka
«»
Popis:
VÝUKOVÉ METODY
Je známou skutečností, že aktivní zapojení žáků do výuky má pro získávání vědomostí a dovedností mnohem větší efekt než jednostranné předávání hotových poznatků od učitele k žákovi.
Další známá pravda - aktivní zapojení žáků do výuky prováděné účelně a různorodě přispívá k vytvoření příznivého a dělného prostředí ve třídě, což je nezbytná podmínka dosažení vzdělávacích cílů.
Jako aktivizační metody jsou většinou označovány metody ve výuce, kdy je aktivita žáka zřetelně vidět -tj. je nejen myšlenková, ale projevuje se chováním a konáním nebo alespoň větším objemem řeči žáka. Obvykle se za aktivizační metody označují: diskuse, výukové hry (interakční, situační, inscenační).
Klíčová slova:
výukové metody
didaktické tvoření
křížovka
puzzle
herci rolí
vennův diagram
asociace
Obsah:
- VÝukové metody
Dělení výukových metod
Přehled aktivizačních metod
Didaktické tvoření
Křížovka
Puzzle
Lovci lidí
Brainstorming
Brainwriting
Myšlenková mapa
Herci rolí
Ano - ne metoda
VEnnův diagram
Metoda t - graf
Asociace
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.