Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Příprava na zkoušku z předmětu Management a marketing

«»
Přípona
.doc
Typ
studijní materiál
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
7100
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
379 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnikatelský záměr- rozumíme plány, projekty a záměry, které zpracováváme pro vnitropodnikové nebo mimopodnikové účely. PZ je záležitost dynamická, jeho platnost je omezena měnícím se ekon. prostředím, tokem informací z jeho realizace, časovým plněním jednotlivých kroků a dosaženými výsledky. (slouží jako podklad při žádosti o úvěr bance)

1)Úvodní shrnutí - identifikace firmy, cíle podnikání, hlavní výrobní program, hlavní zákazníci
2)Popis firmy - proč vznikla, hlavní společníci, výrobní profil, licence, známky, zavedenost
3)Popis výrobků - výrobního programu = o jaký výrobek se jedná, v čem spočívají jeho kvality
4)Charakteristika odvětví - jak celá koncepce zapadá do určitého oboru (odvětví)
5)Konkurence - jména, velikost, technologie, licence, silné a slabé stránky
6)SWOT analýza-určení strategie (vnější a.- přílež. a ohrožení, vnitřní a.- silné a slabé stránky)
7)Marketing - kdo bude to co nabízíme kupovat (marketingový mix)
8)Výroba a výrobní profil - popis postupu výroby, dodávky nejdůležitějších komponent, kapcity
9)Organizační systém - stanovení fcí a počtu lidí, jejich kvalifikace a způsob získání
10)Vliv podnikání na životní prostředí - omezení případných nežádoucích vlivů
11)Finance = stanovení potřeby fin. zdrojů a jejich zajištění, bod zvratu,kapitálová potřeba (výsledovka, rozvahy, výkaz Z/Z)

Klíčová slova:

podnikání

podnik

integrace

strategie

determinanty

faktoring



Obsah:
  • Podnikatelský záměr
    Životní křivka podniku
    Integrační strategie
    Vnější prostředí + Okolí p.+ zájmové skupiny + analýza zájmových skupin
    Analýza zájm. skupin
    Prognózování a prognostické metody
    Model procesu řízení dle Johnsona a Scholese ORR 5 (uč str 66)
    Rozhodovací proces
    Teorie firmy(přístupy) + Paricipace
    Organizační sytém a struktury podniku (doplnit obrázky)!
    Controlling
    Typologie strategií
    Analýzy vnějšího prostředí
    A)Globální prostředí
    B)Analýzy odvětví
    Strategické mapy
    Analýza konkurentů
    Analýzy vnitřního prostředí
    SPACE analýza
    SWOT
    Analýza zdrojů a kompetencí
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše