Reakce zákazníků na nový výrobek na trhu zboží denní potřeby
Popis:
1.1 Idea projektu
Provést průzkum reakce zákazníků na nový výrobek na trhu zboží denní potřeby, a to v rámci cvičení studentů z marketingového výzkumu. Pro toto šetření jsme zvolily nové bonbóny Orbit firmy Wrigley´s, specializované do této doby na výrobu žvýkaček, které si získaly velkou oblibu a jejich novinka v podobě bonbónů Orbit je pokusem rozšířit sortiment a získat nové zákazníky. Bonbóny se prodávají ve čtyřech příchutích - Orange Mint, Lemon Mint, Nature Mint a Wild Mint - a narozdíl od jiných bonbónů neutralizují pH v ústech a zabraňují tak vzniku zubního kazu. Pro tyto své účinky by si mohly získat stejnou oblibu jako žvýkačky, tudíž cílem našeho výzkumu je zjistit jejich oblíbenost a schopnost obstát v bu-doucnu na trhu.
1.2 Koncept projektu
» provést průzkum spokojenosti
»
zjistit hlavní segment zákazníků
»
provést šetření pomocí dotazování u náhodně vybraných respondentů
»
zjistit názory spotřebitelů - bonbóny versus žvýkačky
Klíčová slova:
marketing
idea projektu
koncept
šetření
zkoumaný soubor
shrnutí výsledků
Obsah:
- 1. Projekt marketingového výzkumu str. 2
1.1 Idea projektu str. 2
1.2 Koncept projektu str. 2
1.3 Struktura a harmonogram projektu str. 2
1.4 Oblast šetření str. 2
2. Dotazník str. 3
3. Hodnocení výsledků str. 5
3.1 Úvod str. 5
3.2 Charakteristika zkoumaného souboru str. 5
3.3 Vlastní vyhodnocení uskutečněného šetření str. 5
4. Závěry a shrnutí výsledků str. 12
5. Obsah str. 13
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.