Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Souhrn z Marketingu ke zkoušce

«»
Přípona
.docx
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11112
Poslední úprava
20.11.2017
Zobrazeno
925 x
Autor:
pandoras.box
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Řízení strategické změny
- Strategická změna: Organizační příprava na zavedení strategie
- nutné znát organizační možnosti podniku, popř. bariéry, které by mohly zavedení strategie komplikovat
- schopnost podniku splnit strategické úkoly závisí na 3 základních organizačních předpokladech:
o koordinace VP jednotek
o motivace pracovních skupin i jednotlivců splnit strategický úkol
o technické a manažerské schopnosti řešit problémy a koordinovat řešení

- Řízení změny: Rekonfigurace operačních procesů
- zaměření na výrobní procesy
o většina podniků řídila jednotlivé podnikové fce odděleně - funkcionální efektivnost (F. Taylor)
o IT byly využívány max. k mechanizaci, popř. automatizaci stávajících výrobních postupů
o nedostatky: může optimalizovat výkon jednotlivých funkcionálních činností, ale vede k zaměření na jednotlivosti a vytrácí se z něho pojetí celku; postrádá jakousi strategickou soudržnost, která poskytuje rámec pro řízení podniku
- zaměření na procesy: Procesně orientovaný přístup
o podnikové procesy - řazení činností nebo úkolů v průběhu času zahrnujících přijetí vstupu, přidání hodnoty a předání specifického výstupu
o nový přístup - nové řazení činností v horizontálním toku dodavatelů, zpracovatelů a zákazníků; každá jednotka slaďuje své cíle se sousedícími jednotkami ve snaze max. uspokojit zákazníka
o důraz na procesy orientované k zákazníkovi, manažeři se musí více zaměřit na procesy, které zajišťují vytvoření hodnoty, kterou podnik dodává zákazníkovi

Klíčová slova:

strategické změny

diverzifikace

výrobní orientace

benchmarking

výrobní orientace

analýza trhu



Obsah:
  • Řízení strategické změny
    Obsazování rolí
    Současné trendy v podnikovém řízení a jejich vliv na strategické rozhodování
    Internacionalizace
    Globalizace
    Diverzifikace
    Reengineering
    Benchmarking
    Strategické aliance (SA)
    Teorie podniku, manažerské teorie podniku
    Definice podniku
    Hodnotové řízení podniku
    Kriteria efektivního řízení
    Pojmy podnikatelství, podnikatel a jeho individuální vlohy pro podnikání, podnikatelská příležitost
    Marketingový management
    Marketingová filosofie
    Výrobní orientace:
    Prodejní orientace:
    Výrobková (inovace výrobku)
    Marketingová orientace
    Sociálně etický marketing
    Podstata marketingu
    Analýza trhu, parametry trhu
    Marketingový výzkum
    Formální a neformální informační toky
    Vazby mezi MIS a marketingovým výzkumem
    Proces marketingového výzkumu
    Zdroje a techniky sběru dat
    Kvalitativní versus kvantitativní mrk. výzkum
    MIX
    Výrobkový mix
    Výrobkové programy
    Životní cykly výrobků
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše