Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Spotřební chování a segmentace trhu

«»
Přípona
.pdf
Typ
studijní materiál
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
12696
Poslední úprava
01.10.2018
Zobrazeno
1 213 x
Autor:
snoopydogg
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Obsah a cíle předmětu
Předmět je věnován bližšímu, zevrubnějšímu pohledu na spotřebitele, tak jak je znalost spotřebního chování zásadním předpokladem a východiskem marketingové orientace. Seznámí s hlavními přístupy ke sledování spotřebního chování z marketingového hlediska.
Pro cílený marketing je pak velmi podstatná segmentace trhu. Pozornost se zde soustředí na hlavní fáze poznávání tržních segmentů. V kurzu jsou probírány příklady ze spotřebního marketingu.

Témata v kurzu probíraná jsou:
• Kulturní podmínění spotřebního chování
• Sociální a psychické predispozice spotřebitele
• Kupní rozhodovací proces
• Kritéria segmentace trhu
• Odkrývání tržních segmentů a výběr cílových segmentů.

Souvislosti předmětu v rámci modulu
Tak jak je pro marketing zásadní otázkou znalost zákazníků a rozdílů mezi nimi, navazuje v tomto směru kurz Spotřební chování a segmentace trhu na kurz Základy marketingu. Zatímco v ZM jde o seznámení z marketingem jako takovým, v kurzu Spotřebního chování jde o postižení toho, jak chování zákazníků podmiňuje marketingové rozhodování.
Část předmětu věnovaná segmentaci trhu pak seznamuje s důsledky diferencí mezi zákazníky pro marketingu strategii. a hlavními strategickými možnostmi. V obou částech kurzu se dané polohy opírají o znalost nejen Základů marketingu, ale i znalost Marketingových nástrojů - dalšího kurzu modulu.

Klíčová slova:

spotřební chování

segmentace trhu

spotřebitel

rozhodovací proces

predispozice spotřebitele



Obsah:
  • Část Spotřební chování
    Část SEGMENTACE TRHU
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše