Strategie reklamy a PR - slovník výrazů
«»
Popis:
ATL - above the line - --- mediální reklama (TV, rádio, tisk a venkovní reklama)
BTL - below the line veškerá ostatní propagace (spotřebitelské soutěže, internetová reklama a webovky apod.)
B2B - busines to busines
B2C - busines to customer
FMCG - rychloobrátkové zboží (jídlo, pití.. rychlá spotřeba)
SAMPLING - propagace pomocí vzorků
DIRECT RESPONSE - reklama, u které očekáváme okamžitou reakci-- např.teleshopping, inzerát s kupónem…
PITCH ´- totéž co tender (výběrové řízení)
SWOT
LAYOUT - rozvržení prvků na stránce
HEADLINE (mění se..) x SLOGAN=CLAIM (stále stejný - např. chráníme vaše sny..)
EVENT - společenská akce, kterou agentura vymýšlí pro klienta
UCHO - malinký titulek vlevo nebo vpravo na titulní stránce
PODVAL - malinký proužek inzerce na konci stránky
Na spad - reklama bez okrajů - jde mimo stránku
Klíčová slova:
reklama
PR
banner
marketing
strategie
zápočet
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.