Teoretická příprava na vyučovací hodinu psychologie
«»
Popis:
Úvodní informace
Škola: VOŠZ Ostrava
Studijní obor: Zdravotnický asistent
Ročník: 2.
Předmět: Psychologie a komunikace
Tematický celek: Sebepoznávání a sebehodnocení
Třída: 2A
Organizační forma výuky: skupinová forma výuky
Uspořádání učebny: žáci sedí v lavicích, dle potřeby se sdružují do skupin.
Počet žáků: 26
Fáze výuky: motivace a expozice
Časová dotace: 90 minut
Didaktické pomůcky: psací potřeby, papír, vzor dotazníku MBTI
Výukové metody: Aktivizační metoda: Personality Test podle Meyers-Briggs/Jung Typology (převzato online), didaktické tvoření
Klíčová slova:
didaktické hledisko
výukové cíle
časový harmonogram
výukové metody
ústní zkoušky
Obsah:
- Úvodní informace
Zvláštní didaktická hlediska
Stanovení výukových cílů
Časový harmonogram vyučovací hodiny
Úlohy
Prostředky a pomůcky:
VÝukové metody:
Struktura a organizace hodiny:
Hodnocení výsledků výuky
Ústní zkoušení
Didaktický test
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.