Popis:
1) Srovnávací reklama
je jakákoli reklama, která přímo nebo nepřímo označuje jiného soutěžitele nebo jeho zboží či službu. Za určitých podmínek je přípustná, v opačném případě jde o nekalosoutěžní jednání. Upravena je v ustanovení § 2980 občanského zákoníku.
Přípustná je jen tehdy, pokud:
• není klamavá,
• srovnává-li jen zboží a službu uspokojující stejnou potřebu nebo určené ke stejnému účelu,
• srovnává-li objektivně jednu nebo více podstatných, důležitých, ověřitelných a příznačných vlastností zboží nebo služeb včetně ceny,
• srovnává-li zboží s označením původu pouze se zbožím stejného označení,
• nezlehčuje-li soutěžitele, jeho postavení, jeho činnost nebo její výsledky nebo jejich označení ani z nich nekalým způsobem netěží, a
• nenabízí-li zboží nebo službu jako napodobení či reprodukci zboží nebo služby označovaných ochrannou známkou soutěžitele nebo jeho názvem.
2) Franchising
• smluvně upravená kooperace právně i hospodářsky samostatných podniků
• poskytovatel franchisy poskytuje příjemci právo prodávat statky a služby pod stanovenou obchodní značkou. Poskytuje mu dále: metody a techniky provozu, výrobní postupy, receptury, dodávané zboží, koncepci marketingu, školení personálu
• příjemce se naproti tomu zavazuje platit jednorázový nebo opakovaný poplatek a používat předepsané metody obchodního vedení
• poskytovateli dává tento druh spojení možnost expanze při nízké potřebě startovacího kapitálu
• příjemce má výhodu okamžité znalosti know-how a konkurenceschopnost
Klíčová slova:
srovnávací reklama
franchising
PR management
co-branding
etický kodex
e-commerce
organizační struktura
Obsah:
- 1) Srovnávací reklama
2) Franchising
3) Výroba v šarži
4) Skladovací systémy
5) Logistický controller
6) Procesní řízení
7) Společenská odpovědnost firem
8) HACCP
9) PR manager
10) Product placement
11) Indikátory efektivity RLIZ?
12) Outplacement
13) ECR - efficient customer response
14) Everyday low pricing
15) Věrnostní program
16) Multiple sourcing
17) Economic order quantity
18) Six sigma
19) Co-branding
20) MRP
21) ISO 9001
22) TQM
23) Lean = štíhlá výroba
24) E-procurement
25) EDIFACT
26) Etický kodex
27) Balanced Scorecard
28) E-commerce
29) Program rozvoje dodavatelů
30) Klíčové ukazatele výkonu
31) Organizační kultura
32) ISO 14000