Vzorový standard poradenských služeb - Poradenství a příprava systému řízení jakosti - certifikace ISO
«»
Popis:
A. Standard
1. Název tématu: Poradenství a příprava systému řízení jakosti - certifikace ISO
a) Definice tématu včetně vymezení a objasnění pojmů: Tento standard vychází ze zásady, že pro podnikatelský úspěch je nezbytnou (byť ne postačující) podmínkou předávat zákazníkům produkt, jenž splní jejich požadavky. Mezi takové požadavky patří jistě i požadavek na jakost produktu. Podle současných představ je jakost produktu spojena s jakostí procesů, jimiž je produkt realizován (od návrhu až po jeho dodání). Proto je snahou tohoto standardu orientovat organizace na navrhování, plánování a realizaci jakostních procesů, kterými vznikají užitné vlastnosti a přidaná hodnota pro zákazníka za cenu, kterou je ochoten akceptovat. Tato orientace a její naplňování je zapracována do mezinárodně široce akceptovatelné normy, kterou vydala organizace ISO a která je jako česká technická norma vydána v roce 2001 pod označením ČSN EN ISO 9001.
Klíčová slova:
certifikace
poradenství
management
jakost
požadavky normy
měření
analýza
Obsah:
- A. Standard
Část B
1. Systém managementu jakosti
2. Zásady managementu jakosti
3. Principy procesního řízení
4. Procesy a produkty
5. Požadavky normy čsn en iso 9001:2001(informativní výtah)
6. Smluvní jednání s klientem
7. Zpracování projektu zavádění systému řízení jakosti a jeho prezentace
8. Výběr certifikační organizace
9. Certifikace systému managementu jakosti
10. Pocertifikační podpora
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.