Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky“ je analýza jednotlivých fází procesu budování značky, jejich kritické zhodnocení a doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě a positioningu. Věnuje se jednotlivým prvkům značky, jejímu rozvoji a hodnocení. Pro analýzu byla zvolena mladá česká společnost SmartEmailing s. r. o. Pro tuto značku byla provedena analýza jejího ...
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.