Vývoj mezd v letech 2009-2013. Region Karlovarský kraj.
Seminární práce31 s. / 4. roč. / doc
Seminární práce se zabývá vývojem mezd v Karlovarském regionu v období let 2009 až 2013 a je zaměřena zejména na důležité faktory, ovlivňující vývoj mezd na daném území. V práci je nejen popsána charakteristika vymezeného regionu, vývoj mezd ve vybraných oblastech ale jsou zde hlavně vytyčeny konkrétní faktory a problémy s nimi souvisejícími, které se dané problematiky dotýkají. V neposlední řadě práce pojednává o fungování státní politiky zaměstnanosti, její nástroje a vliv na snižování nezaměs...
|
|
0,6 |
0x |
|
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, význam, funkce a dopady
Seminární práce24 s. / 4. roč. / doc
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je víceletým tematickým programem v gesci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, v jehož rámci je možné v programovacím období 2007-2013 čerpat finanční prostředky z Evropského sociálního fondu, jednoho ze strukturálních fondů Evropské unie. Zaměřuje se na oblast rozvoje lidských zdrojů prostřednictvím vzdělávání ve všech jeho rozmanitých formách s důrazem na komplexní systém celoživotního učení, utváření vhodného prostředí pro výzku...
|
|
0,2 |
0x |
|
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminární práce22 s. / 4. roč. / doc
Seminární práce popisuje Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost jako jeden z fondů Evropské Unie, konkrétně Evropského sociálního fondu. OP VK umožňuje určeným zemím evropského společenství využívat finančních prostředků, kterými chce Evropská Unie pomáhat regionům v problematických oblastech. Snaží se tak dosáhnout naprostého odstranění jakýchkoli regionálních rozdílů. Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je vytvořen v rámci Operačních programů stanovených Evropskou ...
|
|
0,7 |
0x |
|
Rozvoj venkovského podnikání - Externality
Seminární práce15 s. / 4. roč. / doc
Externality, neboli efekt přelévání, nastává tehdy, když výroba nebo spotřeba jednoho subjektu způsobuje nezamýšlené náklady nebo přínosy jiným subjektům. Náklady nebo přínosy jsou přenášeny na jiné subjekty, aniž by ti kteří náklady způsobili, či příjmy získali, za ně platili nebo- li jinak řečeno, k externalitám dochází v ekonomice vždy, když "jedinec nebo firma vyvine činnost, která má vliv na jiného jedince nebo firmu a která není zároveň druhou stranou zaplacená (nebo za kterou není druhá s...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketing na ČZU - studijní materiál
Přednášky24 s. / 3. roč. / pdf
I. MARKETING (M)Co je to M a na čem stojí? - Uspokojení potřeb z-ka díky výrobě, distribuci, reklamě, propagaci, ceněZákladním instrumentálním nástrojem, kt. se implementuje na trh, se nazývá marketingový mix (MM)- Spočívá ve 4P - vyrobený produkt, cena, propagace (reklama), distribuce (přeprava, místo)- Nejprve se analyzuje a poté plánujePrůzkum- Sekundární - prostudovává materiály, kt. byly jiné než pro náš určený výzkum (to nejnudnější studium - u BP literární rešerže, v marketingu přehled o ...
|
|
2,0 |
1x |
|
Factoring a Forfaiting
Seminární práce11 s. / 4. roč. / doc
Odborné pojmy Factoring a Forfaiting se řadí mezi pojmy z oblasti financování, jedná se o možnost financování podniku cizími zdroji. Hlavním rozdílem mezi těmito dvěma pojmy je způsob zajištění pohledávek, jež factoringová, či forfaitingová společnost odkupuje.
Factoring v České republice poskytují všechny větší banky , Forfaiting zajišťují banky a specializované finanční instituce.
V dalším textu se pokusím vysvětlit, na jakém principu tyto služby fungují a komu jsou určeny.
|
|
0,5 |
0x |
|