Popis:
1. Podstata m, m koncepce a nástroje VYZNAM: vyr podla potr, zdroje a sur, zamest, mzdy REB.VER: poten, novy, zak, klient, obhajca KONC: VYROB prod.prac, VYRK Q, PRED um predat MARK, EKOL, SOC vyx.bod (tov-trh) sustred (prod-potr) prost (pred-koord.m) vysled (ziskQ-spok) SPOKOJ: ocakav.zakaz x skut SPOT.HOD - sp.cena
2. M prostr a jeho anal MAKRO - steep, MEDZI- konkur, verej, zakaz, obx.prostr MIKRO- vedenie, odd a vztahy ZMENY: mega/trendy, moda SWOT STRAT.?? PROST: moznosti, hod.prob a vplyvu 4C - customers, country, costs, competition
3. Trh - subjekty, měření velikosti, poptávka potreby-poziad-D-P-zmena-tranz-trh t.potencial, disponib, cielovy, preniknuty POTEN (kup x cena x mnoz) VELKOST (dopyt/obd) PODIEL (pred mn/celk mn) D: kupit v case, mieste, negat, nulova, kles, neprav, nadm, skodl. ODHAD BEZ D: met. Rozvoja t, indexna, retaz.podielov BUD D: vyvoj makro, odvet, predaj
4. Konk, analýza k, k z hlediska post f na t =substit K.SILY: odvet, subs, dod, pot.uxadz, zak ODVET.K: POCET PREDAJ, (mono, olig, dok.k) BARIERY (kapit, patenty, suroviny, zavazky) N STRUK VERT.INTEG (ropa) GLOBALIZ. spionaz
5. An k.chov na spot t. CO KOLKO KTO PRECO AKO KDE char.spot., rozh.proc, k.rozhod. VPLYVY: KULT: hodn, normy, trad, subk (morava), spol.vrs (pres, moc) SOC ref.skup, rod, role a stat OSOB: vek, pov, z.styl, vlast PSYXO: motiv, Maslow, post, stim K.ROLE: inic, ovp, rozh, kup, uzi TYP NXOV: komplex, dison-reduk (uistit), hlad rozmanit, zvyk = zaint+rozd // rozsirene (x skus), rutine, obmedz (novy)=zloz.rozh.
Klíčová slova:
marketing
dovednosti
komunikační mix
konkurence
analýza
trh
subjekty
makroekonomie
swot
Obsah:
- 1. Podstata marketingu, marketingové koncepce a nástroje
2. Marketingové prostředí a jeho analýza
3. Trh - subjekty, měření velikosti, poptávka potřeby
4. Konkurence, analýza konkurence
5. Analýza konkurenčního chování na spotřebním trhu
...
...
...
31. Marketingové služby - produkt
32. Marketingové služby - lidé
33. Marketingové služby - cena
34. ...
35. Marketing na mezinárodních trzích, formy vstupu na zahraniční trhy