Popis:
Kvízové otázky
1) Která z následujících okolností podporuje nepřímé distribuční cesty
a) širší spektrum informací o spotřebiteli
b) nižší spotřeba finančních prostředků
c) snazší kontrola pohybu a úrovně nabídky
d) možnost rychlé reakce na změny
2) Ve které z následujících odpovědí jsou zahrnuty složky marketingové komunikace
a) podpora prodeje, osobní prodej, cena, distribuce
b) výrobkový, cenový, distribuční a komunikační mix
c) public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej
d) osobní prodej, direct marketing, a ještě něco, co se tam nehodilo
3) Sekundární marketingový výzkum
a) není nutný - používá se vyjímečně
b) by měl následovat po primárním výzkumu
c) by měl předcházet primární výzkum
d) se týká informací o sekundární sféře národního hospodářství
4) Faktory, které nebereme v úvahu při odhadu chování spotřebitele( 2 body):
a) sociální,
b) kulturní,
c) biologické
5) Nepřímé distribuční cesty se používají při charakteru trhu (2 body)
a) spotřební
b) tam, kde je poptávka v rovnováze s nabídkou
c) čistý monopol
Klíčová slova:
distribuční cesty
marketingová komunikace
struktura
segmentace trhu
funkcionální struktura
Obsah:
- Kvízové otázky
Na rozepsání