Vypracované otázky pro státnicový předmět "Environmentální bezpečnost"
Státnicové otázky18 s. / 3. roč. / docx
1. Litosféra - litosféra jako součást Země, geodynamické procesy a geologické struktury,hlavní geotektonické jednotky Země, horniny - základ vrchní části litosféry, litosféra v kontextu environmentální bezpečnostiLitosféra = Litosféra je svrchní část zemského tělesa. (kamenný nebo pevný obal země). Má mocnost průměrně 40 km (od 60-80 km). Spodní hranice litosféry se nazývá Mohorovičova diskontinuita.1) Pevninská - tvoří kontinenty a okrajové části oceánů. Vznikla před 4 miliardami let2) Oceánská...
|
|
0,1 |
2x |
|
Vypracované otázky pro státnicový předmět "Analýza a hodnocení, monitoring a modelování environmentálních rizik"
Státnicové otázky32 s. / 3. roč. / docx
1) Geografie, ekologie, krajinná ekologie, environmentalistika a životní prostředí(Složky ŽP, environmentální bezpečnost, globální environmentální krize a východiska jejího řešení, environmentální etika, fenomén (trvalé) udržitelnosti a scénáře vývoje ŽPGeografie je věda studující prostorové rozšíření jevů na Zemi (přesněji části Země, nazývané „krajinná sféra“), jejich vzájemnou interakci a vývoj v čase. Geografie se dělí na fyzickou geografii, sociální geografii, regionální geografii a kartogr...
|
|
0,3 |
4x |
|
Vypracované otázky pro státnicový předmět "Management environmentálních rizik"
Státnicové otázky44 s. / 3. roč. / docx
DEFINICEEnvironmentální management znamená systematický přístup k ochraně životního prostředí ve všech aspektech podnikání, jehož prostřednictvím podnik začleňuje péči o životní prostředí do své podnikatelské strategie i běžného provozu. Environmentální management je nedílnou součástí systému managementu celého podniku. Zavedený systém environmentálního managementu v podniku přispívá k trvalému ekonomickému růstu a prosperitě podniku a současně snižuji negativní dopady jeho činností, výrobků neb...
|
|
0,2 |
2x |
|
Vypracované otázky pro státnicový předmět "Toxikologie, biochemie, ekologie"
Státnicové otázky33 s. / 3. roč. / docx
Definice ekologie: biologická věda, která se zabývá vztahem organismů a jejich prostředí a vztahem organismů navzájem. Jako první tak nazval a definoval tento vědní obor Ernst Haeckel v roce 1866 - v širokém smyslu ochrana životního prostředí.Prostředí: biotické x abiotické Hierarchie: individuum - populace - společenstvo - ekosystém - biosféra Metody studia ekologie: terénní, laboratorní a matematické modely Ekologie vychází z: biologie, meteorologie, klimatologie, geologie, geografie, fyziky, ...
|
|
1,5 |
0x |
|
Studijní opora pro předmět Biochemie
Studijní materiál101 s. / 3. roč. / docx
1.1 Biochemieje vědní disciplína na pomezí biologie a chemie. Zabývá se chemickými procesy v živých organismech. Předmětem studia biochemie je struktura a funkce základních stavebních kamenů živé hmoty jako jsou například cukry, tuky, bílkoviny, nukleové kyseliny a další biomolekuly. 1.1.2 Význam biochemieBouřlivý rozvoj biochemie a molekulární biologie má velký význam pro medicínu (klinická biochemie), zemědělství, průmysl, ochranu životního prostředí a další obory lidské činnosti. 1.1.3 Počát...
|
|
14,9 |
0x |
|
IZS, krizový a informační management - vypracované otázky
Vypracované otázky14 s. / - roč. / doc
-1.1 Jaký je vztah pojmů politika, strategie a taktika, jak vzájemně souvisí.politika-proces a metoda závazného rozhodování určité skupiny lidí s pluralitními zájmy a názory. Pokud pluralita názorů a zájmů neexistuje (v nevyvinutých společnostech), nebo nemůže být uplatněna (v totalitních společnostech), nemůže dojít k politickému rozhodnutí.Strategie - je dlouhodobý plán činností zaměřený na dosažení nějakého cíle. Taktika - jedná se o způsob realizace strategie1.2 Co je ochrana obyvatelstva a ...
|
|
0,2 |
7x |
|
Marketingová strategie stavební firmy
Bakalářská práce74 s. / 3. roč. / pdf
ÚvodV současné době na trhu existuje velký počet různých firem. Dnešní trhy jsou velice rozvinuté, a tak dochází k převisu nabídky nad poptávkou. Trhy 21. století se velice rychle mění, za následek to mají zákazníci, kteří velice citlivě reagují na ceny. Také na trhy vstupují noví a noví konkurenti, vznikají nové komunikační a distribuční kanály a neustále se mění způsoby využití technologií. Podniky 21. století tak musí být velice flexibilní a musí se dokázat přizpůsobovat právě těmto měnícím s...
|
|
5,2 |
3x |
|