ABSTRAKTPředmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace akce na Slezskoostravském hradě.Práce je zpracována ve dvou částech. Teoretická část je věnována analýze cestovního ruchu, neboť do tohoto odvětví Slezskoostravský hrad patří, marketingu, a také představení současných trendů v cestovním ruchu.V praktické části jsou uvedeny základní informace o analyzované oblasti, vyhodnocení dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace akce, shrnutí poznatků a v závěru práce je vytv...
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá firemní (korporátní) identitou. Rozebírá jednotlivé součásti firemní identity a jejich význam pro image v prostředí rozvinuté konkurence. Úvodem nabízí pohled do historie a vývoje společnosti, který v kontextu ovlivnil rozvoj firemní identity a vytváření individuální image obchodníku a firem. Rovněž se zabývá významem, hodnotou a řízením značky, nejdůležitějšími faktory úspěšnosti. V praktické části analyzuje historii úspěšné a výjimečné české z...
2. Analýza pojmov reklama, kreativita a nezrozumiteľnosť
2.1 Reklama
Reklama patrí podľa môjho názoru k jednému z napopulárnejším nástrojom ovplyvňovania potencionálnych zákazníkov. Je najviditeľnejšou a taktiež jednou z najdiskutovanejších foriem marketingovej komunikácie. Reklama patrí k najstarším nástrojom komunikácie, ale napriek tomu ešte nebolo možné spraviť definíciu tohto pojmu. A však existuje viacero foriem definícií ako napr.: „reklama je každá platená forma nepersonálnej prezentác...
Zatiaľ som nemala ešte možnosť viesť hodnotiaci pohovor, preto sa na to pozerám z teoretického hľadiska a myslím si, že tieto rady sú veľmi užitočné a v budúcnosti ich istotne využijem. Uvedomujem si aj to, že v praxi to funguje určite ináč, pravdepodobne je to viac náročnejšie, ale pokiaľ je manažér a nadriadený dobrý v tom čo robí a má naštudovanú teóriu, tak sa dokáže popasovať s každou prekážkou, ktorá sa môže vyskytnúť v hodnotiacom pohovore.
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.
▼ Nezbytné
Vždy povoleno. Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal.
▼ Analytické
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní agregované statistické účely.