Cílová inflace v ČR: Vhodná strategie pro rozvíjejíci se tržní ekonomiku ?
Bakalářská práce50 s. / 3. roč. / pdf
Tato bakalářská práce se snaží odpovědět na otázku, zdali je měnově politickýrežim cílování inflace vhodnou strategií pro rozvíjející se tržní ekonomiku. Úvodní částpráce je věnována představení základních charakteristik této měnové strategie adosavadních zkušeností cílujících zemí. Vhodnost této strategie pro rozvíjející se tržníekonomiku je testována na základě zkušeností inflačního cílování v České republice.Zvolenými kritérii pro posouzení jsou plnění inflačních cílů, vývoj úrovně inflace a ...
|
|
0,4 |
0x |
|
Les méthodes de paiement aujourd’hui
Přednášky17 s. / 2. roč. / pptx
Paiement- un transfer intentionnel de l’abondance d’une part à une autre part en histoire, les moyens de paiement ont été d‘abord le troc des biens et des services, puis l‘or et autres métals précieux et enfin l‘argent et autres moyens incorporels- doit être réalisé jusqu’au certain term qui s’appele le term de l’échéancé- aujourd‘hui on peut distinguer les méthodes de paiement en paiements corporels et incorporelsInstruments de paiement corporels- les gens doivent être présentés en condition ph...
|
|
4,0 |
0x |
|
Marketing a podniková ekonomika - kompletní závěrečné otázky
Vypracované otázky65 s. / 2. roč. / doc
1. Jaká je výhoda ukazatele MVA (tržní přidaná hodnota)?- Dá se zjistit za předpokladu, že akcie daného podniku jsou obchodovány na burze.- V současné době se již nepoužívá.- Nedá se zjistit např. u veřejné obchodní společnosti.- Pro jeho zjištění jsou nutné údaje z výsledovek nejméně za dva po sobě jdoucí roky.- Nedá se zjistit u podniků, jejichž akcie jsou obchodovány na burze.// Žádná// MVA sice může výborně vypovídat o přírůstku (či poklesu) bohatství akcionářů, ale její použitelnost je omez...
|
|
0,7 |
2x |
|
Finanční teorie, politika a instituce - přednášky
Přednášky53 s. / 2. roč. / pdf
CHARAKTERISTIKA PENĚZ- Definice peněz- Funkce peněz- Vývoj emise peněz a peněžního oběhuDEFINICE PENĚZNe vždycky když mluvíme o penězích, máme na mysli jedno a to samé. Často se ztotožňují s:- s hotovými penězi (bankovky + mince)- s důchody (důchod = toková veličina související s časem, pokud chybí časový údaj, důchod ztrácí vypovídací hodnotu)- s bohatstvím (bohatství = souhrn všech aktiv k určitému časovému okamžiku, stavová veličina)Teoretická definice peněz (ekonomické chápání)Peníze jsou ja...
|
|
1,6 |
1x |
|
Marketing a podniková politika - přednášky z části Podniková politika
Přednášky101 s. / 3. roč. / doc
1. Podstata podniku a podnikáníPodniková ekonomika = vědní disciplína zaměřená na jeden ze subjektů tržního hospodářství - podnik, který je plánovitě organizován hospodářskou jednotkou, v níž se na základě marketingového přístupu zhotovují a na trhu prodávají věcné statky, popř. služby - Podnik působí v určitém okolí, uspokojuje určité potřeby a realizuje zisk.-tržní hospodářství je podmínkou marketingového přístupu(ne jediná)Charakteristika podnikání- zákl. motivem podnikání je dosažení zisku, ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing a podniková politika - stručné zápisky
Poznámky29 s. / 3. roč. / pdf
Podstata podniku- Podnikání - soustavná činnost za účelem dosažení zisku a uspokojení spotřebitelů - Základní rysy: - Základním motivem podnikání je dosažení zisku a uspokojvání potřeb zákazníků
-
Podnikání je spojeno s určitým rizikem (snaha o jeho minimalizaci)
-
Každé podnikání potřebuje vstupní kapitál (vlastní nebo cizí)- Cíl managementu je zvyšování hodnoty firmy (mimo tržního podílu a zisku také například prvenství na trhu, inovativnost ...)- Podnikání má společenský rozměr (sociá...
|
|
0,4 |
0x |
|
Équité des chances, Égalité professionelle - prezentace s průvodním textem
Prezentace9 s. / 2. roč. / rar
Équité des chances- le statut social des individus d’une génération ne dépende plus des caractéristiques morales, ethniques, religieuses, financières et sociales des générations précédentesLa position des femmes et des hommes en société - histoirePréhistoire- Matriarcat - la femme a été la base du domicile, protectrise des descendants - s‘est perdu vers 3 000 avant Jésus-Christ après les races évolué de l‘Est sont venues- Patriarcat - la position dominante de l‘homme dans la société - l‘Antiquit...
|
|
0,5 |
0x |
|
Makroekonomie - vypracované zkouškové okruhy
Studijní materiál45 s. / 3. roč. / rar
Měření národního produktu a důchodu.Hrubý domácí produkt (GDP) - je celková peněžní hodnota finálních statků a služeb vyrobených během určitého období na území daného státu ať již tuzemskými občany nebo podniky nebo zahraničními subjekty.Hrubý národní produkt (GNP) - je celková peněžní hodnota finálních statků a služeb vyrobených během určitého období občany dané země v tuzemsku i v zahraničí. Je to součet peněžní hodnoty spotřeby, investic, vládních nákupů statků a služeb, a čistých vývozů.GNP ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Podniková politika - obsáhlé přednášky v PDF
Přednášky300 s. / 3. roč. / rar
1.prednáška: Úvod a kapitoly 1, 2 → základná literatúra 1ÚVOD - Obsah predmetu- Podstata podniku a podnikania- Ciele, funkcie podniku a ich integrácia- Typológia podniku- Život podniku- Organizačná, majetková a kapitálová štruktúra podniku- Rast podniku, fúzie a akvizície, transfer nákladov a daňové plánovanieÚVOD - Zameranie predmetuOboznámiť poslucháčov s podstatou- podnikovej politiky ako súboru nástrojov, metód, ktoré podnik využíva pre dosiahnutie svojich cieľov- marketingu ako integrovanéh...
|
|
11,0 |
0x |
|
Mikroekonomie v kostce - studijní materiály
Studijní materiál41 s. / 3. roč. / rar
Co je ekonomiePohledy na ekonomiia) matematická větev (formálně - logický charakter)• možnost matematického důkazu• co nelze dokázat matematicky nelze dokázat vůbecb) společenská větev• odmítá matematiku v ekonomické teorii• ekonomie je věda o chování lidí ve výrobě (nelze nasměrovat do vzorců)Působení ekonomie na život společnostia) pozitivní ekonomie• přijímá ekonomickou realitu jako takovou• cílem je realitu popisovat a hledat v ní zákonitosti (fungování)• ekonomický systém dokáže fungovat sá...
|
|
0,1 |
5x |
|
Skripta na předmět Podnikový management
Skripta36 s. / 3. roč. / doc
1. KontrolaCíl kapitoly:• Jasně definovat kontrolu a kontrolní proces• Vymezit jednotlivé druhy kontrolních standardů a jejich použití• Popsat obecný postup při korekci odchylek• Rozlišit jednotlivé druhy kontroly podle souvztažnosti ke kontrolované činnosti• Charakterizovat znaky efektivního kontrolního systému a vymezit kritéria pro jeho tvorbuKontrolováním se zabývá každý manažer. Někteří manažeři, zejména na nižší řídící úrovni, zapomínají, že je jejich prvořadou povinností kontrolovat, zda ...
|
|
6,3 |
0x |
|
Finance podniku - Časová hodnota peněz
Prezentace56 s. / 1. roč. / doc
ČASOVÁ HODNOTA PENĚZ
- Finanční metoda, sloužící k porovnání 2 či více peněžních částek z různých časových obdobíKapitálové období- Doba, na niž byl kapitál zapůjčen -> doba splatnostiÚroková míra- Poměr výnosu (odměny za půjčení kapitálu) k celkové výši vloženého kapitálu- Nominální úroková míra NÚM - Sjednaná úroková míra, nezohledňuje míru inflace - Vlastnosti: délka časového období (roční, čtvrtletní, měsíční, denní, ...), četnost skládání úrokůR(oční)NÚM = 2⋅P(ololetní)NÚM = 4⋅Č(tvrtl...
|
|
0,8 |
0x |
|
Mezinárodní obchodní operace - otázky
Vypracované otázky14 s. / 2. roč. / docx
1. Při použití dodací parity CFR (i CIF)přecházejí rizika z prodávajícího na kupujícího:Na rozdíl od nákladů již v přístavu nalodění (nakládky)2. V případě, že byla odpovědnost výrobce za vady výrobku vyřešena formou poskytnutí slevy z kupní ceny:Zůstává kupujícímu nárok na kompenzaci škody, způsobené vadným plněním, zachován3. Obchodní zástupce:Kupní smlouvy neuzavírá, není-li k tomu výslovně zmocněn.4. Které z níže uvedených dodacích parit jsou použitelné pouze pro námořní dopravu:EXW, CIF, FO...
|
|
0,1 |
0x |
|
Přednášky na předmět Makroekonomie
Přednášky99 s. / 3. roč. / doc
1. EKONOMICKÁ ROVNOVÁHA1.1 MIKROEKONOMIE x MAKROEKONOMIE- podle Keynesiánské ekonomie tyto 2 úrovně analýzy spolu nesouvisí („paradox spořivosti“)- společné principy, kt. determinují fungování hospodářství jak na makro- tak i na mikroekonomické úrovni- liší se pouze z pohledu hlavního- na mikro - i makro - úrovni nás v 1.řadě zajímá trh a jeho fungování- využíváme pouze jiné modely trhů - model trhu má podobu 2 protínajících se křivek nebo 2 rovnicQ = a - b.P Q - množství určitého zbožíQ = c + d...
|
|
1,0 |
0x |
|
Dějiny 20. století I. - přednášky
Přednášky26 s. / 2. roč. / docx
1. Příčiny a zrod 1. světové války- 28. 6. 1914 sarajevský atentát na uherského následníka trůnu Františka Ferdinanda d´Este o měsíc později 28. 7. R-U vyhlašuje válku Srbsku (tím také začíná 1. sv. v.)Příčiny:a) Vznik 2 seskupení stojících proti sobě- Trojspolek (* 1882) Německo, Rakousko-Uhersko, Itálie - Itálie a Rakousko-Uhersko nedobré vztahy, proto se tomuto seskupení říká také „Podivná aliance“, Itálie byla zpočátku 1. Sv. v. neutrální, potom přeběhla k Trojdohodě- Entente powers (Trojd...
|
|
0,1 |
2x |
|
Skriptá z Podnikového managementu
Skripta47 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod do studia managementuCíle kapitoly:- Vymezit management z teoretického i praktického hlediska- Definovat management pro potřebu své praxe- Vysvětlit, jakým způsobem je možné management členit- Vymezit a správně ohodnotit vlivy působící na práci managementu- Rozpoznat, co je náplní práce managementuManagement je to, co dělají manažeři. A pak se nabízí otázka, kdo jsou manažeři. Je jisté, že se historicky vzato vyčlenili v procesu dělby práce. Když se vzhledem k narůstajícímu rozsahu, slož...
|
|
6,7 |
0x |
|
Studijní materiály - Strategický management
Studijní materiál20 s. / 3. roč. / doc
Proces strategického managementuFáze (5):1. Definice podniku a stanovení strategického plánování ↔ znovudefinování, jak je zapotřebí2. Stanovení strategických cílů a výkonnostních úkolů ↔zkorigovat, jak je ..3. Formulace strategie k dosažení cílů a úkolů ↔ přeformulovat …4. Vypracování a plnění strategického plánu ↔ přepracovat, jak je zapotřebí5. Vyhodnocení plnění plánu, přeformulování či jeho realizace ↔ vracet se k 1-4, jak je zapotřebíOkolní podmínky - sociální, politické, kulturní, legisla...
|
|
1,9 |
2x |
|
Marketing - kompletní přednášky
Přednášky35 s. / 2. roč. / doc
1. Úvod do marketingu1.1 Definice marketingu- integrovaný komplex činností zaměřených na trh- jádrem marketingového procesu je odhad a uspokojování potřeb zákazníků- cílem marketingu je stálý prodej se ziskemJedná se o proces řízení, jehož výsledkem je poznání, předvídání a v konečné fázi uspokojování potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem zajišťujícím splnění cílů organizace.Filozofie přístupu k trhu.1.2 Marketingové mýty a omyly- marketing je všelék na všechny neduhy podniku¨-...
|
|
5,5 |
0x |
|
Alternativní zdroje energie
Seminární práce25 s. / - roč. / doc
Proč téma alternativní zdroje?K výběru tématu mé seminární práce mě vedlo hned několik důvodů. Asi hlavním bylo to, že se mě kdysi zaujal jeden televizní dokument o využití solární energie. Bylo to už dost dávno, ale vím, že v té době mě to dost zaujalo. Dalším hlavním důvodem je také to, že téma úpory energie jsou stále častějším námětem mnoha rozhovorů, článků. Není to tak dávno, co většinu z nás nezajímalo kolik energie spotřebujeme, protože její cena byla nízká. Ale poslední roky z...
|
|
0,6 |
7x |
|
Podniková politika - přednášky
Přednášky123 s. / 3. roč. / pdf
Podnikání• základní motiv => zhodnocení vloženéhokapitálu (tj. obvykle dosažení zisku) =>zvyšování hodnoty podniku- kapitál vlastní versus kapitál vypůjčený (musí sevracet a obvykle není půjčen bezúročně)• alternativní motiv => uspokojování potřebzákazníků• nutná eliminace rizikPrávní úprava podnikání• podnikání (§ 2 odst. 1 ObchZ)- soustavná činnost prováděná samostatně podnikatelemvlastním jménem a na vlastní odpovědnost za účelem dosaženízisku• podnikatel (§ 5 ŽivnZ)- fyzická nebo pr...
|
|
1,8 |
0x |
|
Pravidla soutěžní debaty formátu “Karl Popper”
Jiné8 s. / 2. roč. / pdf
1 Úvodní ustanovení1.1 Cíle a zásady debatního programuCílem debatního programu je přitažlivým způsobem napomáhat rozvoji dovedností, schopností a znalostí účastníků. Soutěžní debata má vyváženou měrou vzdělávat, formovat, ale také obsahovat sportovního ducha a společenské aspekty. Upřednostňování jednoho či několika těchto požadavků na úkor jiných znamená nepochopení základních principů soutěžní debaty. Nicméně z hlediska věku účastníků je nutno stránku formativní považovat za klíčovou, neboť d...
|
|
0,3 |
0x |
|
Příklady ze soudnictví EU
Studijní materiál13 s. / 2. roč. / pdf
A. Poplatek za dovoz ojetých automobilůČeský zákon o odpadech stanoví poplatek 5000 Kč za dovoz ojetých automobilů nesplňujícíchpředepsané emisní limity. Poplatek je předpokladem registrace automobilu a má sloužitzabezpečení likvidace vraků.Otázky:1. Jak lze hodnotit poplatek ve světle práva Evropské unie?2. Pokud není legální, jak jej lze kvalifikovat?3. Jak může jednotlivec prosadit právo na dovoz bez poplatku, je-li?4. Jaké další nástroje slouží prosazení práva Evropské unie v takových případ...
|
|
2,2 |
0x |
|
Tresty a ochranná opatření
Esej8 s. / 1. roč. / doc
ÚvodToto téma jsem si vybrala, protože už na střední škole (obchodní akademii) jsem se o právo, specielně o trestní právo, zajímala. Myslím, že je důležité psát o něčem, o čem mám alespoň nějaké znalosti, které doplním informacemi z knih. O trestním právu jsme se učili celý rok a měli jsme i praktickou ukázku, protože jsme navštívili soud na Praze 1. I o trestu smrti jsme několikrát debatovali a považuji to za zajímavé. Navíc informace jsou velmi dobře dostupné v knihovně nebo na Internetu....
|
|
0,1 |
0x |
|
Informatika, Podniková informatika - prezentace
Prezentace60 s. / 2. roč. / rar
Informatika, Podniková informatika- Cíl - vytvořit celkový přehled o informatice v podniku, zejména o jejích ekonomických aplikacích, na přednáškách presentovat reálné aplikace- Přednášky - katedra IT, VŠE: - 1 - 5: Doc. Pour (principy a typy aplikací), - 6 - 9: Ing. Gála (infrastruktura a infrastrukturní aplikace), - 10 - 13: Dr. Čermák (bezpečnost, řízení informatiky)- Literatura: - Gála, L., Pour, J., Šedivá, Z.: Podniková informatika, Grada, 2009, - přednášky, - Cvičení: - MS OfficeVariant...
|
|
7,8 |
0x |
|
Finance podniku - výpisky
Poznámky44 s. / 1. roč. / doc
Finanční management = přijímání finančních rozhodnutí trojího typu:1. Do čeho investovat?2. Z čeho investovat?3. Kolik vyplatit na podílech na zisku?Investiční axiomy (preference) - tři faktory: kvantity, času a rizika1. Každý investor preferuje více peněz než méně.2. Každý investor preferuje méně rizika než více.3. Každý investor preferuje stejné množství peněz dnes spíše než zítra.Investoři• racionální- dle inv. axiomů• iracionální- nejednají dle invest. axiomů Proč vlatník nesleduje jen zisk?...
|
|
1,0 |
0x |
|
Řešené příklady do předmětu Marketing
Výpočet17 s. / 3. roč. / pdf
Úročitel= budoucí hodnota soucasne uložené částkyPr. 1V bance uloženo 10 000 Kc. Rocní úroková sazba je 3%. Doba trvání je 10 let. Jaká bude budoucí hodnota na konci 10.roku?J0 = 10 000 Kc i = 3% p.a.n = 10 let J10 = ?1. rok: J0 + i x J0 J0 (1 + i)2. rok: [J0 (1 + i)] (1 + i)3. rok: [J0 (1 + i) (1 + i)] (1 + i)…10. rok: J0 (1 + i) 10SLOŽENÉ ÚROCENÍJ10 = 10 000 x (1 + 0,03)10J10 = 13 439,-- Kc
|
|
0,2 |
0x |
|
Marketingový mix - Nástroje marketingového řízení - studijní opora
Skripta43 s. / 3. roč. / pdf
ÚvodCílem studia této části marketingové problematiky je naučit se nahlížet na činnost podniku a v souvislosti s tím i na jeho činnosti a funkce jako na nástroje marketingového řízení. Poté by mělo být již relativně snadné projít strukturou nástrojů s nimiž se student mnohdy seznámil již v managementu a podnikové ekonomice a nacházet mezi těmito nástroji vztahy a jejich společný tržní - marketingový rozměr. Smyslem je získat schopnost vnímání manažerské a ekonomické problematiky v tržním kontext...
|
|
0,5 |
1x |
|
Zakladatelský rozpočet franchisanta
Seminární práce7 s. / - roč. / doc
ÚvodRozhodnutí začít podnikat musí nutně korespondovat s jistým nápadem, myšlenkou, zajímavou inovací ale také velkou dávkou odhodlání. Bez těchto atributů, dostatečného kapitálu, nervů a možného sebezapření budete svůj podnikatelský záměr těžko realizovat. Tak proč toto všechno vlastně podstupovat? V dnešní době je přece prosadit se na trhu pro jeho určitou míru nasycenosti velmi obtížné a vaši myšlenku co, jak a pro koho vyrábět již možná použil dávno někdo jiný. Přesto na našem úze...
|
|
0,5 |
2x |
|
Dějiny 20. století - přednášky
Přednášky16 s. / 3. roč. / doc
1. světová válka - 28. 6. 1914 - atentát v Sarajevu na následníka trůnu, s válkou se příliš nepočítalo- chtěli potrestat Srbsko, jednání ve Vídni- jádrem německé ozbrojené moci byla pruská armáda- lišilo se postavení rakouských a německých důstojníků ve společnosti, v Rakousku - společenská zábava, v Německo se věnují důstojníci více armádě- podle Německa bylo nejlepší začít válku v roce 1912Francie - porážka s Pruskem - 1870 → vznik „Třetí republiky „(1871-1940)- nebyla připravena na válku, měl...
|
|
0,2 |
0x |
|
Definice veřejných financí
Poznámky44 s. / 2. roč. / doc
Finanční vztahy mezi ekonomickými subjekty za předpokladu, že jedním ze zúčastněných subjektů je stát.Ekonomické subjekty - domácnosti, firmy, stát„Hra o zdroje“Limitované zdroje x nelimitované potřeby ekonom. subjektů => spor. Řešení - stát, trh, trh + stát1) Domácnosti → státDANĚ- Majetkové daně (dědická, darovací, z pozemku, silniční) - ne příliš důležitá- Důchodové daně (daň z příjmu FO)- Spotřební daně - Univerzální (na vše - DPH) - Selektivní daně (akcízy), nízká cenová elasticita - na...
|
|
7,2 |
0x |
|
Vzdělávání
Seminární práce12 s. / - roč. / doc
1 ÚvodMotto:“Vzdělání není něčím na způsob vody, kterou můžeš přenášet kbelíkem a nalévat do utěsněné cisterny. Vzdělání je na způsob ohně, který když se jednou zapálí, tak už se sám živí a obnovuje.”(pravděpodobná Goethova parafráze na řeckého filosofa Hérakleita)Vzdělávací služby jsou dnes již nepostradatelnou součástí každé společnosti, bez nichž by jen stěží mohla fungovat a prosperovat. Dostatečné vzdělání a schopnosti díky němu získané dávají lidem větší možnosti uplatnit se na trhu práce...
|
|
0,2 |
0x |
|
Marketing a podniková politika - přednášky z části Marketing
Přednášky62 s. / 3. roč. / doc
Marketing = (reklama + průzkum + budování značky, ale všeobecně je to celý komplex činností zaměřených na trh.) Jedná se o proces řízení, jehož výsledkem je poznání, předvídání a v konečné fázi uspokojování potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem zajišťujícím splnění cílů organizace.- Marketing začíná průzkumem (zaměření na cílovou skupinu)-segmentace trhu- Poté se snaží o typologii skupiny (potřeby, finance, tajná přání…)- Marketér se snaží vymyslet nejlepší produkt k uspokojení...
|
|
0,6 |
0x |
|
Americká radarová základna v ČR
Seminární práce12 s. / - roč. / doc
1. ÚvodUmístění amerického radaru na území České republiky je v současné době jedním z nejdiskutovanějších a možná také nejspornějších témat české společnosti. Přibližně od ledna letošního roku začala média o tomto, ač již mnohem dříve méně veřejně diskutovaného tématu, masově informovat. Možnost zbudování americké radarové základny na našem území se téměř okamžitě stala diskutovaným tématem číslo jedna a mediální agentury bezodkladně zahrnuly českou veřejnost řadou tzv. průzkumů veřej...
|
|
0,6 |
0x |
|
Věřejné finance - poznámky
Poznámky70 s. / 2. roč. / docx
Veřejné finance = VF = specifické finanční vztahy a operace probíhající v rámci ekonomického systému mezi orgány a institucemi veřejné správy a ostatními subjekty. Jedním z ekonomických subjektů musí být státEkonomie- Snaha nalézt řešení problému mezi následujícími subjekty: neomezené potřeby vs. Limitované zdroje- Jak, kdo, kdy?- Řešeni: - TRH (analýza poptávky, nabídky, cenového mechanismu)Řešení přes cenu, cenový mechanismusNeexistují veřejné finance - TRH + PLÁN Plánované rozdělování peněz k...
|
|
0,5 |
0x |
|
The origins of the Idea of Europe
Studijní materiál16 s. / 2. roč. / doc
The Origins of the Idea of EuropeImportant dates:1453 - Constantinople and the Byzantine Empire was defeated by the Ottoman army - (Habsbourg was a protective wall against Islam), Byzantine was a centre of different types of Christianity, Rome and Byzantine were in conflict over the way the people were approaching the Christianity schism (1st Schism: break-up of the Roman Empire, 1 100 (about) agreement over an ideological control), issue of language - orthodoxy (East) against Rome (latin lang...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketing - přednášky
Přednášky300 s. / 3. roč. / rar
Podmínky absolvování předmětu - část marketingTest ve zkouškovém období - 40 bodů max.Vypracování 5 průběžných minicvičení - 10 bodů max.Struktura přednášek - část marketing1. týden - Úvod do marketingu2. týden - Marketingové prostředí3. týden - Marketingový výzkum4. týden - Spotřební chování5. týden - Segmentace6. týden - Značka7. týden - Positioning značky 8. týden - Výrobek 9. týden - Cena10. týden - Distribuce11. týden - Marketingová komunikace12. týden - Internacionální marketing 13. týden...
|
|
1,8 |
1x |
|
Koupní smlouva v angličtině - vzor
Manuál6 s. / 2. roč. / docx
AREX, Ltd.with its principal office Boulevard Auguste Reyers 187, 1030 Bruxelles, Belgium represented by Marc-André Gennart, on the basis of Power of Attorney from 24 January 2010(hereinafter referred to as the „Seller“ on the first side)andCAROLINA, a.s.ID: 00172642having its principal office at: Na Pankráci 1658, Prague 4, Zip Code: 140 21registered in the Commercial Register, Section B, Entry No. 9114 maintained by the Municipal Court, Pragueacting by: Petr Havlíček, Chairman of the Board of ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Finanční teorie, politika a instituce - část Veřejné finance, část Bankovnictví - vypracované eseje
Vypracované otázky9 s. / 2. roč. / docx
1) Jaká byste navrhli řešení veřejného dluhu v ČR (v současné době realizovatelná)?Hlavním problémem ČR není výše jejího veřejného dluhu, nýbrž rychlost jeho růstu - na začátku 21. stol. deficitní rozpočty několikanásobně překračovaly míru 3% vyžadovanou EU k zavedení eura.Důsledky rostoucího veřejného dluhu v ČR: zhoršení ratingu, nezodpovědnost vůči následujícím generacím, vytěsňovací efektNelze: deficit financovat z emise peněz - zakázáno u nás, Z přebytků - ČR žádné nemá, Z privatizace - U n...
|
|
0,1 |
2x |
|
Mega tahák k testu - Podniková politika
Tahák214 s. / 2. roč. / docx
1. Podstata podniku a podnikáníCharakteristika podnikání- zákl. motivem podnikání je dosažení zisku, jakožto přebytku výnosů nad náklady- zisk se dociluje uspokojováním zákazníkových potřeb; v centru pozornosti podniku je zákazník s jeho zájmy, požadavky, potřebami etc.- vstup na trh je spojen s určitým rizikem. Snahou podnikatele je snížit toto riziko na přijatelnou úroveň, toho dociluje pomocí plánů a strategií- na začátku každého podnikání stojí vstupní kapitál; jeho výše závisí na předmětu a...
|
|
2,2 |
0x |
|
Varianty minitestů (6. - 10. test)
Testy55 s. / 2. roč. / pdf
1. Mezi reklamní média patrí mimo jiné:špatne - Direct mailšpatne - Spotrebitelská soutežSPRÁVNE - OutdoorSPRÁVNE - TelevizeSPRÁVNE - PrintSPRÁVNE - Rádiošpatne - TelefonSPRÁVNE - Film2. POP komunikace je:špatne - jeden z typických nástroju osobního prodeješpatne - jeden z typických nástroju direct marketingušpatne - využívání tzv. pop-up oken v internetové reklameSPRÁVNE - soubor nástroju, které jsou využívány v míste prodejeSPRÁVNE - komunikace v míste prodeješpatne - jeden z typických nástroj...
|
|
0,8 |
0x |
|