Kontrolní testové otázky před zkouškou z Marketingu
«»
Popis:
1. Jak se liší výrobní a prodejní koncepce od marketingové ?
Výrobní koncepce:
- zastává stanovisko, že spotřebitelé budou mít v oblibě ty výrobky,které jsou široce dostupné a za nízkou cenu
Marketingová koncepce:
- zastává názor,že klíč k dosahování cílů a organizace spočívá v určování potřeb a požadavků cílových trhů a poskytování jejich požadovaného uspokojování účinněji a efektivněji než u konkurence
2. Hlavní fáze procesu marketingového řízení ?
- Plánování
- Realizace
- Kontrola
3. SWOT analýza
SWOT analýza se používá pro vyhodnocení podkladů situační analýzy, ale i třeba pro poznání konkurence
Termín SWOT vznikl z anglických slov:
- Strengths(síly)-označuje silné stránky podniku
- Weaknesses(slabosti)-označuje slabé stránky podniku
- Opportunities(příležitosti)-příležitosti,kterých může ale nemusí podnik využít
- Threats(ohrožení)-ohrožení ,která mohou podnik v budoucnu potkat
Klíčová slova:
marketing
swot
amstik
komerce
životní cyklus
marketing
Obsah:
- 1. Jak se liší výrobní a prodejní koncepce od marketingové ?
2. Hlavní fáze procesu marketingového řízení ?
3. SWOT analýza
4.Analýza podnikového portfolia ?
5. Hlavní nástroje marketingové mixu ?
...
...
...
16. Aplikace marketingového výzkumu ?
17. Služby Internetu v marketingu ?
18. E - komerce ?
19. Nástroje marketingu na Internetu ?
20. Jmenujte některé z věčně platných zákonů marketingu ?
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.