Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Kontrolní testové otázky před zkouškou z Marketingu

«»
Přípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stažené
0 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4451
Poslední úprava
03.11.2014
Zobrazeno
1 307 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Jak se liší výrobní a prodejní koncepce od marketingové ?
Výrobní koncepce:
- zastává stanovisko, že spotřebitelé budou mít v oblibě ty výrobky,které jsou široce dostupné a za nízkou cenu
Marketingová koncepce:
- zastává názor,že klíč k dosahování cílů a organizace spočívá v určování potřeb a požadavků cílových trhů a poskytování jejich požadovaného uspokojování účinněji a efektivněji než u konkurence


2. Hlavní fáze procesu marketingového řízení ?

- Plánování
- Realizace
- Kontrola


3. SWOT analýza

SWOT analýza se používá pro vyhodnocení podkladů situační analýzy, ale i třeba pro poznání konkurence
Termín SWOT vznikl z anglických slov:
- Strengths(síly)-označuje silné stránky podniku
- Weaknesses(slabosti)-označuje slabé stránky podniku
- Opportunities(příležitosti)-příležitosti,kterých může ale nemusí podnik využít
- Threats(ohrožení)-ohrožení ,která mohou podnik v budoucnu potkat

Klíčová slova:

marketing

swot

amstik

komerce

životní cyklus

marketing



Obsah:
  • 1. Jak se liší výrobní a prodejní koncepce od marketingové ?
    2. Hlavní fáze procesu marketingového řízení ?
    3. SWOT analýza
    4.Analýza podnikového portfolia ?
    5. Hlavní nástroje marketingové mixu ?
    ...
    ...
    ...
    16. Aplikace marketingového výzkumu ?
    17. Služby Internetu v marketingu ?
    18. E - komerce ?
    19. Nástroje marketingu na Internetu ?
    20. Jmenujte některé z věčně platných zákonů marketingu ?
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše