Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Řízení a organizace výroby - testové okruhy

«»
Přípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stažené
1 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
6884
Poslední úprava
02.11.2015
Zobrazeno
1 177 x
Autor:
blackmagic
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Životní cyklus výrobku

1.Fáze - zavedení
• Nový výrobek se postupně rozšiřuje na vytypované trhy. Jelikož se jedná o novou koncepci výrobku, konkurence je stále slabá a firma obchoduje pouze s malým počtem odlišných modelů.
• Zisk zákazníků pro produkt a vytvoření trhu.
2.Fáze - růst
• V této fázi výrobek rychle proniká na trh, výrazně roste jeho objem prodeje, má tedy velmi pozitivní výhlídky na vysoké zisky. Zájem o výrobek se zvyšuje, objevuje se už dostatečně velká skupina stálých spotřebitelů.
• Posílení opakovaných nákupů a vytvoření silné pozice vůči konkurenci.
3.Fáze - zralost
• V této fázi se růst prodeje zpomaluje. Spotřebitelé výrobek nebo službu již dobře znají. Tento výrobek se stal součástí běžných nákupů a návštěv služeb. Poptávka po výrobku je v této fázi největší. Konkurence se rozmáhá.
• Udržování dobrých vztahů s loajálními zákazníky,modifikace stávajících nabídek a vytváření nabídek nových.
4.Fáze - úpadek
• Poptávka se snižuje v důsledku změn, ke kterým na trhu dochází. Tato fáze se objevuje skoro u všech výrobků.
• Snaha o udržení toho nejlepšího ze současné nabídky.

Klíčová slova:

životní cyklus

výrobek

modifikace cyklu

výrobní systém

kontrola kvality

zdokonalování výroby



Obsah:
  • Životní cyklus výrobku
    Modifikace životního cyklu
    Kvalita ve výrobě
    Nástroje řízení kvality
    Ishikawův diagram příčin a následků
    Prvky výrobního systému
    Provoz dílny
    Uspořádání pracoviště
    Předmětové uspořádání pracovišť
    Formy organizace výrobního procesu
    Výroba
    Vstupy do výroby
    Metody používané při standardizaci
    Fáze
    STANDARDIZACE VE VZTAHU K TYPU VÝROBY
    Normativní základna
    Kapacitní normy
    Výpočet výrobní kapacity
    Zásoby
    Vizuální management
    Vizuální management ve firmách
    Vizuální teritorium
    Pracovní síla
    Organizace práce
    ORGANIZACE A OBSLUHA PRACOVIŠŤ
    PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ
    TECHNOLOGICKÁ DISPOZICE
    Základní členění nákladů
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše