Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Výpisky ke zkoušce - Marketingové řízení

«»
Přípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stažené
1 x
Velikost
3,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
10681
Poslední úprava
21.08.2017
Zobrazeno
1 021 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Analýza ABC - výpočet

• analýza ABC poskytuje klasifikaci ekonomických subjektů (zákazníci, dodavatelé, obchodní zástupci, zaměstnanci) podle míry jejich příspěvku k celkovému výsledku
• výchozím bodem využití této metody je seřazení těchto ekonomických subjektů podle míry příspěvku od subjektu s největším přínosem až po subjekt s nejmenším přínosem
• aplikací kumulativního podílu těchto subjektů na celkovém výsledku je možné získat koncentrační křivku, jejíž stupeň zakřivení udává míru podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku

• čím vyšší je stupeň zakřivení koncentrační křivky, tím větší je míra podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku a naopak
• v posledním kroku jsou ekonomické subjekty rozděleny do tří skupin A, B a C podle míry jejich příspěvku
• subjekty ve skupině A se na celkovém výsledku podílejí nadprůměrně a proto je jim třeba věnovat nadprůměrnou pozornost, subjekty ve skupině B se na celkovém výsledku podílejí průměrně a proto je jim třeba věnovat průměrnou pozornost, subjekty ve skupině C se na celkovém výsledku podílejí podprůměrně a proto je vhodné uvažovat o ukončení vztahu s těmito subjekty

Klíčová slova:

analýza

marketingové řízení

zakázkový marketing

mediální trh

analýza zákazníka

elementy výrobku

cyklus výrobku

konverze



Obsah:
  • 1.Analýza ABC - výpočet
    2. Portfoliová analýza BCG
    3.Interní analýza zakázkového marketingu - výpočet
    4. SWOT analýza a konfrontační matice
    5. Analýza ziskovosti, VKP a CKP
    6.Tvorba marketingového rozpočtu
    7.Analýza produktivity (model D.C.Little)
    8. Analýza trhu a segmentace (relevantní trh, primární a sekundární poptávky, specifika trhu)
    9. a 10. Měření trhu- absolutní a relativní ukazatelé trhu - výpočet
    11. Měření mediálního trhu - TV, rozhlas, tisk, internet
    12. Analýza konkurence - struktura konkurenčního pole
    13. Analýza konkurenceschopnosti - definice intenzity konkurenčního pole
    14. Analýza konkurence - identifikace zdrojů konkurenční výhody
    15. Analýza zákazníka - model černé skříňky
    16. Sekvenční model nákupního procesu
    17. Kvantitativní analýza výrobků dlouhodobé spotřeby
    18. Kvalitativní analýza výrobků krátkodobé spotřeby
    19. Model konverze
    20. Elementy výrobku
    21. Typy nových výrobků
    22. Životní cyklus výrobku
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše