Výpisky ke zkoušce - Marketingové řízení
Popis:
1.Analýza ABC - výpočet
• analýza ABC poskytuje klasifikaci ekonomických subjektů (zákazníci, dodavatelé, obchodní zástupci, zaměstnanci) podle míry jejich příspěvku k celkovému výsledku
• výchozím bodem využití této metody je seřazení těchto ekonomických subjektů podle míry příspěvku od subjektu s největším přínosem až po subjekt s nejmenším přínosem
• aplikací kumulativního podílu těchto subjektů na celkovém výsledku je možné získat koncentrační křivku, jejíž stupeň zakřivení udává míru podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku
• čím vyšší je stupeň zakřivení koncentrační křivky, tím větší je míra podílu nejvýznamnějších subjektů na celkovém výsledku a naopak
• v posledním kroku jsou ekonomické subjekty rozděleny do tří skupin A, B a C podle míry jejich příspěvku
• subjekty ve skupině A se na celkovém výsledku podílejí nadprůměrně a proto je jim třeba věnovat nadprůměrnou pozornost, subjekty ve skupině B se na celkovém výsledku podílejí průměrně a proto je jim třeba věnovat průměrnou pozornost, subjekty ve skupině C se na celkovém výsledku podílejí podprůměrně a proto je vhodné uvažovat o ukončení vztahu s těmito subjekty
Klíčová slova:
analýza
marketingové řízení
zakázkový marketing
mediální trh
analýza zákazníka
elementy výrobku
cyklus výrobku
konverze
Obsah:
- 1.Analýza ABC - výpočet
2. Portfoliová analýza BCG
3.Interní analýza zakázkového marketingu - výpočet
4. SWOT analýza a konfrontační matice
5. Analýza ziskovosti, VKP a CKP
6.Tvorba marketingového rozpočtu
7.Analýza produktivity (model D.C.Little)
8. Analýza trhu a segmentace (relevantní trh, primární a sekundární poptávky, specifika trhu)
9. a 10. Měření trhu- absolutní a relativní ukazatelé trhu - výpočet
11. Měření mediálního trhu - TV, rozhlas, tisk, internet
12. Analýza konkurence - struktura konkurenčního pole
13. Analýza konkurenceschopnosti - definice intenzity konkurenčního pole
14. Analýza konkurence - identifikace zdrojů konkurenční výhody
15. Analýza zákazníka - model černé skříňky
16. Sekvenční model nákupního procesu
17. Kvantitativní analýza výrobků dlouhodobé spotřeby
18. Kvalitativní analýza výrobků krátkodobé spotřeby
19. Model konverze
20. Elementy výrobku
21. Typy nových výrobků
22. Životní cyklus výrobku
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.