Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vypracované otázky z Managementu

«»
Přípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
3137
Poslední úprava
22.04.2014
Zobrazeno
415 x
Autor:
eliseus
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Time management = řízení času = součást sebeřízení
Čas je veličina,
• která je pro každého člověka stejná
• kterou není možné koupit nebo uspořit, uskladnit, rozmnožit,
• která plyne pro každého nepřetržitě a neodvolatelně
Úspěch subjektů managementu ve velké míře závisí na tom, jak kompetentně dokáží řídit využívání času.
Až 73 % lidí si stěžuje na nedostatek času.

První generace- se zakládala na „zápisnících“, využívá princip „jdi s proudem“, ale snaž se nezapomenout na věci, které máš udělat v určitém termínu (např. zúčastnit se jednání). Typické pro tuto generaci jsou jednoduché poznámkové bloky.
+ schopnost přizpůsobit se - neexistuje skutečná struktura času
+ nepřeplánovaný čas - ignorují a zapomínají se sliby - trpí vztahy
+ méně stresu - je relativně méně prokazatelná
+ evidence toho, co je nutné udělat - „nejdůležitější“ je to, co podle čas. plánu následuje

Druhá generace - je založena na plánovaní pomocí kalendářů a na přípravě „záznamů z porad“. Tyto záznamy může provádět i do osobního počítače nebo počítač. sítě.
+ zaznamenávání povinností a schůzek - preferuje čas. program před lidmi
+ lépe uskutečnitelné aktivity díky plánování a cílům
+ efektivní jednání a vystupování díky přípravě


Klíčová slova:

management

veličina

generace

znalost

temperament



Obsah:
  • 23. Time management a jeho generace
    24. Moderní techniky time managementu a možnosti jejich využívání
    25. Principy efektivního využívání času
    26. Sociální zralost subjektů managementu
    27. Charakterové vlastnosti subjektů managementu
    28. Kreativně poznávací (kognitivní) vlastnosti subjektů managementu
    ...
    ...
    ...
    40. Typologie, zdroje a vlastnosti informací využívaných v řízení
    41. Typologie informací využívaných v řízení a jejich zaznamenávání
    42. Školy managementu
    43. Současné trendy a budoucnost managementu
    44. Deset zásad manažérské kompetentnosti
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše