Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Vypracované zkouškové otázky na Management

«»
Přípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
7078
Poslední úprava
07.12.2015
Zobrazeno
857 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1) Uveďte význam podnikatelského záměru.
dle přednášek - Plán podnikatelské činnosti
1. Nutí podnikatele pečlivě zkoumat a rozvíjet podnikatelskou myšlenku, logicky promýšlet všechny nápady a aspekty související se založením, provozem a rozvojem podniku.
2. Poskytuje důležité informace potenciálním investorům k tomu, aby mohli přijmout své rozhodnutí o financování projektu.
3. Dobře zpracovaný plán může být dobrým vodítkem pro řízení podniku. I když nebude vždy zcela přesný a aktuální, může být dobrým monitorovacím modelem užitečným pro analýzu odchylek od požadovaného stavu a indikátorem vzniku nových problémů.

2) Vysvětlete význam podnikového plánování a podrobně uveďte obvyklou strukturu podnikového plánu.
dle přednášek - Plánování a kontrola
• Plánování v širším slova smyslu představuje: prognózování - plánování - kontrola
• Plánováním slouží k vymezení cílů, prostředků a postupů dané činnosti a to ještě před jejím uskutečněním.
Struktura podnikového plánu:
1. Marketingový plán
2. Plán výroby
3. Zásobování
4. Údržba, opravy, investice
5. Obslužné činnosti
6. Vývoj, výzkum, rozvoj
7. Personální plán
8. Finanční plán

Klíčová slova:

podnikatelský záměr

tržní podíl

fáze podniku

komunikační mix

vztah podniku

analýza

strategie



Obsah:
  • 1) Uveďte význam podnikatelského záměru.
    2) Vysvětlete význam podnikového plánování a podrobně uveďte obvyklou strukturu podnikového plánu.
    3) Uveďte postup strategického řízení podniku a popište činnosti související s implementací zvolené strategie.
    4) Uveďte základní přístupy k podnikatelským strategiím podle velikosti tržního podílu.
    5) Nakreslete životní křivku produktu, označte a popište jednotlivé fáze ve vazbě na portfolio analýzu.
    6) Vysvětlete význam organizačních norem v řízení podniku a uveďte jejich základní členění.
    7) Uveďte základní definici a vysvětlete souvislosti (vztah) mezi prognózováním a plánováním, dále uveďte některé prognostické metody.
    8) Charakterizujete jednotlivé nástrojové proměnné marketingového mixu na spotřebním trhu a trhu služeb.
    9) Vysvětlete základní přístupy k segmentaci trhu.
    10) Uveďte schéma řízení označovaného jako „7S“.
    11) Vysvětlete význam, strukturu a vazby podnikového plánu a na uvedeném příkladu sestavte plán stavu zásob a plán nákupu firmy.
    12) Uveďte případy využití strategií podle I. Ansofa a popište základní typy.
    13) Uveďte základní technologie plánování a dále uveďte stručný obsah marketingového plánu.
    14) Uveďte základní přístupy k pojetí kontroly v podniku a uveďte typy kontrolních standardů.
    15) Uveďte základní nástroje komunikačního mixu?
    16) Vysvětlete rozdíl mezi pojmem podnik a firma.
    17) Vysvětlete podstatu a postupy CRM?
    18) Vysvětlete podstatné rozdíly mezi spotřebním a průmyslovým trhem zejména z pohledu marketingového řízení.
    19) Nakreslete životní křivku podniku a popište jednotlivé fáze.
    20) Okolí podniku a jeho vliv na podnikání.
    21) Vztah podniku a okolí
    22) Analýzy vnějšího prostředí
    BONUS: Strategie dle Portera
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše