Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Zkouškové otázky z předmětu Marketing a podniková politika - kvizové i rozepsisovací

«»
Přípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
7664
Poslední úprava
21.03.2016
Zobrazeno
1 173 x
Autor:
nella.grundzova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1) Rozhodněte do které vrstvy komplexního výrobku patří následující položky čínského bistra: (5 bodů)
a) Kuře Kung Pao …………………………………….jádro
b) Bistro zapáchá ……………………………………..image
c) ochotný personál, ale špatně se domluví …….image
d) prodej jídla s sebou ……………………………….služby
e) pálivé jídlo ………………………………………….jádro
f) dostanu čínské hůlky ………………………….... služby
g) čerstvé jídlo………………………………………....jádro
h) jako příloha jasmínová rýže…………………… .jádro
i) v TV říkali, že tam běhají krysy ……………… image
j) Polední sleva………………………………………..služby

Jádro= souhrn základních fyzikálních a chemických charakteristik, které jsou objektivně měřitelné
Služby (funkční vlastnosti - značka, obal, provedení, kvalita)= široce pojaté služby, které mohou prodeji předcházet, doprovázet ho, event.být poskytovány v průběhu užívání (např. poradenství, servis, záruka…)
Image = představa o výrobku (firmě, značce), která vzniká ve vědomí spotřebitelů; založena na tom, co o výrobku vědí, ale i na tom, co si o něm myslí

2) Vysvětlete co je a jaký obvykle má smysl konglomerátní fúze

Spojení dvou společností, které nemají žádný společný vztah, nejsou spojeny ani horizontálně ani vertikálně, obecně nevedou ke vzniku podstatných obav z narušení hospodářské soutěže - např. fúze společnosti Božkov a pily

3) Co je segmentace trhu a jaký je její význam? Segmentační kritéria?
- Cílem je zajištění co nejlepší pozice výrobku na trhu (Dobrá pozice = zákazníci vnímají tento produkt více než ostatní)

Výhody segmentace trhu:
- lepší uspokojení potřeb zákazníků
- efektivnější stimulace a distribuce výrobků nebo služeb
- získání konkurenční převahy na trhu

Klíčová slova:

distribuce

podpora prodeje

marketing

segmentace trhu

funkcionální struktura



Obsah:
  • Kvizové otázky (15 otázek)
    Na rozepsání (cca 70 otázek)
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše