Rozdílnost strategie na spotřebním a průmyslovém trhu
Seminární práce15 s. / 4. roč. / docx
V této práci bych Vás chtěla seznámit zejména s pojmy, které se týkají průmyslového a spotřebního trhu. Mojí prací bych ráda poukázala na specifika a charakteristiky těchto trhů, dále pak hlavní faktory ovlivňující chování spotřebitele, vlivy působící na odběratele a na chování průmyslového zákazníka, kupní chování organizací, kupní rozhodnutí u průmyslového zákazníka a spotřebitele. Touto prací bych chtěla přiblížit problematiku rozdílnosti strategie na spotřebním a průmyslovém trhu. 1. ÚVODZák...
|
|
0,1 |
3x |
|
Semestrální práce z předmětu Marketing - Jogurt Activia
Semestrální práce24 s. / 3. roč. / docx
ÚvodZa předmět marketingové analýzy jsme si zvolili jogurt Activia. Nejprve představíme produkt jako takový, dále značku Activia a prodejce Danone, jeho cíle a strategie. Dále představíme podobu českého trhu s jogurty. Poté se podíváme na námi provedené situační analýzy - marketingový mix, analýzu konkurence, Porterův model pěti sil, analýzu PESTLE a další. Poslední částí práce je dotazníkové šetření, ve kterém se spotřebitelů ptáme na jejich povědomí o Activii, jejich spokojenost s tímto produk...
|
|
0,2 |
6x |
|
Založení a provozování dopravního podniku
Seminární práce18 s. / 2. roč. / docx
ÚvodSpolečnost L&M s.r.o. je dopravní společnost, zabývající se přepravou paletového zboží, především spotřebního zboží, elektroniky, stavebního materiálu apod. (dle poptávky), vyjma zboží, které podléhá dohodám ADR a ATP. Společnost provozuje své služby především po kraji Vysočina, lze se ovšem dohodnout i na delší vzdálenosti.Společnost s ručením omezeným je kapitálová společnost, která je definována v Obchodním zákoníku od § 105. Společnost s ručením omezeným musí obsahovat označení „s.r....
|
|
0,6 |
8x |
|
Semestrální týmový projekt z předmětu Základy marketingu - Dream - Reader
Semestrální práce29 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod a cíl práceCílem naší seminární práce je zavést nový výrobek, který sami vymyslíme a navrhneme, na trh. A podrobně popsat zavedení tohoto výrobku na trh. Dále údaje o firmě, analýze trhu, strategie podnikání, segmentace trhu a vše o výrobku, včetně jeho historie a budoucnosti. Po dlouhém přemýšlení a dohadování jsme se všichni shodli na produktu sluchátka Dream-reader.Historie firmy Myšlenka zakladatelů firmy vznikla již roku 2004, zajímali jsme se o zkoumání lidského mozku a myšlení běh...
|
|
0,4 |
3x |
|
Strategie environmentálního marketingu
Referát18 s. / 4. roč. / doc
1.1 Co se rozumí pod pojmem „Strategie environmentálního marketingu“?Nejprve je potřeba se zamyslet nad pojmy marketing a marketingová strategie obecně. Marketingem rozumíme určitou filosofii podnikání, proces, jehož úkolem je vyhledávání, akceptování a uspokojování zákazníka způsobem, který přináší dosažení cílů s ohledem na konkurenci. Marketingovou strategií rozumíme plánování a určení cílů marketingové politiky na delší období, výběr opatření k jejich realizaci; navazuje na základní politiku...
|
|
0,3 |
5x |
|
Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Seminární práce na téma Marketingový mix - iRobot Scooba 450
Seminární práce23 s. / 3. roč. / docx
Pro svou práci, jejímž cílem je vytvoření marketingového mixu a zhodnocení stávajícího způsobu jakým ho společnost (značka) realizuje, jsem si vybral produkt značky iRobot Scooba 450. Tento produkt a značku jsem si vybral, protože se mi líbí jeho unikátní funkce vytírání, kterou aktuálně jiný produkt na trhu nenabízí. Samotnou funkci produktu jsem na vlastní oči viděl při prezentaci produktu u autorizovaného prodejce. Kromě produktu samotného se mi líbí celá produkce značky specializující se na ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing Management - přednášky
Přednášky34 s. / 2. roč. / doc
1.Proč marketing ? Strategie dle Portra 1.prvenství v celkových nákladech 2.diferenciace výrobku 3.soustředění pozornosti 2.Definice marketingu Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby,nabídky a směny hodnotných výrobků s ostatními. 3.Marketingové řízení Marketingové řízení je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, zboží a služeb s cílem vytvářet směny, které...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový mix - Tefal GC 702D Optigrill
Seminární práce19 s. / 3. roč. / docx
Pro vytvoření marketingového mixu jsem si vybral elektrický gril Tefal GC 702D Optigrill od společnosti Tefal. Firma uvedla tento výrobek na trh druhé polovině roku 2014 a jedná se o první elektrický gril, který griluje automaticky -měří tloušťku a množství ingrediencí a následně přizpůsobí čas a teplotu přípravy. Tento výrobek jsem si vybral, protože má velký potenciál na trhu uspět i se na něm udržet a protože výrobce francouzská firma Tefal je známa svojí kvalitou.Cílem této práce je vytvořit...
|
|
0,1 |
0x |
|
Nákup a zásobování - VŠP
Skripta130 s. / 1. roč. / doc
Úkoly nákupuPři jakémkoliv podnikání dochází ke směně vedoucí k uspokojování potřeb - jedná se vlastně o nákup a prodej. Směnu v tomto případě chápeme jako získávání žádoucího výrobku (zboží, služby, atd.) od někoho za něco jiného (peníze, služby, jiné výrobky a zboží).Philip Kotler uvádí, aby byla směna realizována, musí být splněno pět základních podmínek:1. směny se musí zúčastnit alespoň dvě strany,2. každá strana má něco atraktivního (něco co má hodnotu) pro druhou stranu,3. každá strana je...
|
|
11,7 |
2x |
|
Marketing cyklistického klubu Lawi-Author Cycling Team
Seminární práce15 s. / 1. roč. / pdf
Silniční cyklistika je v Čechách sportem s velkou tradicí. V dřívějších dobách se jí aktivně věnovalo velké množství sportovců, kteří dosahovali úspěchů na tuzemské i mezinárodní scéně. V současnosti je bohužel spíše ve stínu své dřívější slávy. Je to způsobeny více faktory. Mezi ně je možné zařadit hlavně obecný menší zájem mládeže o sport, relativně vysoké náklady na samotné provozování cyklistiky a samozřejmě také nechvalně známé dopingové případy, které vrhly na toto odvětví negativní světlo...
|
|
0,9 |
0x |
|
Marketing a podniková ekonomika - kompletní závěrečné otázky
Vypracované otázky65 s. / 2. roč. / doc
1. Jaká je výhoda ukazatele MVA (tržní přidaná hodnota)?- Dá se zjistit za předpokladu, že akcie daného podniku jsou obchodovány na burze.- V současné době se již nepoužívá.- Nedá se zjistit např. u veřejné obchodní společnosti.- Pro jeho zjištění jsou nutné údaje z výsledovek nejméně za dva po sobě jdoucí roky.- Nedá se zjistit u podniků, jejichž akcie jsou obchodovány na burze.// Žádná// MVA sice může výborně vypovídat o přírůstku (či poklesu) bohatství akcionářů, ale její použitelnost je omez...
|
|
0,7 |
2x |
|
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově
Seminární práce74 s. / 4. roč. / doc
1 Souhrnná informace o podnikatelském záměruPodnikatelským cílem je snaha o snížení nákladů firmy ve fázi přípravy výroby (při optimalizaci skel), zvyšování kvality výroby důkladnější kontrolou výstupu, nižší zmetkovitosti výroby a obecně lepšímu postavení firmy v konkurenčním boji. Společnost, ve které se budeme snažit tento podnikatelský cíl aplikovat je firma T-Glass, spol. s r.o. Košťany, fungující firma v oblasti sklářského průmyslu. Jelikož sklářský průmysl v ČR neustále upadá, bylo by vho...
|
|
2,2 |
3x |
|
Výpisky ze skript z předmětu Trvale udržitelný cestovní ruch
Skripta47 s. / 3. roč. / docx
Trvale udržitelný rozvoj CR je globálně působícím faktorem, intenzivní CR výrazně mění mnohé destinace k obrazu potřeb / předpokládaných potřeb návštěvníků (např. pobřeží Středozemního moře, Alpy).Současný CR ve světě i v ČR lze charakterizovat mnoha neudržitelnými trendy: kvantitativním nárůstem počtu domácích i zahraničních návštěvníků, významným a většinou neregulovaným růstem infrastruktury CR, cestováním na větší vzdálenosti a geografickou expanzí CR. Rostou také aktivity EU, OSN a mezináro...
|
|
0,2 |
1x |
|
Destinační management a marketing, spolupráce soukromého a veřejného sektoru
Skripta52 s. / 1. roč. / pdf
1. Základní pojmy marketingu služeb a cestovního ruchu1.1. Co je marketingMarketing se zabývá vztahy mezi kupujícími a prodávajícím a činnostmi, které mají tyto vztahy dovést k uspokojivému závěru. Na rozdíl od ekonomiky, která se zabývá nabídkou a poptávkou, marketing vychází z myšlenky, že ústředním zájmem všech lidí pracujících v organizaci je zákazník.Zákazník je centrem pozornosti firmyZákazník je manipulován, aby kupoval za použití jakýchkoliv legálních i jiných prostředkůPhilip Kotler (19...
|
|
0,6 |
0x |
|
Výroba a prodej rychlého občerstvení - projekt k předmětu Malé a střední podnikání
Projekt52 s. / 4. roč. / doc
Zpracovaný projekt námi nazvaný „Výroba a prodej rychlého občerstvení“ je realizován na fiktivní obchodní společnosti, jež se zabývá, jak z pojmenování projektu již vyplývá, potravinářským odvětvím. Toto odvětví bylo vybráno z toho důvodu, že jednou z několika důležitých potřeb člověka podle Dr. Abrahama Harolda Maslowa jsou fyziologické potřeby, do kterých řadíme mimo jiné zajištění potravy. Nezbytnost zajištění potravy člověka byla, je a bude primární a stálou potřebou, se kterou lze počítat j...
|
|
0,9 |
1x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu
Státnicové otázky86 s. / 5. roč. / doc
1. Udržitelný rozvoj. Základní charakteristika; ekonomická, sociální a ekologická dimenze.1.1 Historie• Trvale udržitelný rozvoj zmínky • T.R. Malthus 18. stol - 19. stol.• An Essay on the Principle of Population 1878• J.S. Mill • Principles of Political Economy 1848• „Prostředí, příroda, musí být chráněny před nespoutaným růstem, má - li se uchovat lidský blahobyt.“• Konec 20. stol - ustálení pojmu v publikacích, vědě a politice1.2 Charakteristika• Udržitelný rozvoj (mimo ekonomický kontext též...
|
|
0,8 |
10x |
|
Vypracované státnicové okruhy z předmětu Podniková ekonomika
Státnicové otázky160 s. / 3. roč. / rar
Otázka č. 1. Marketingová strategie produktu a značky(Výrobky a služby, individuální produkty, výrobková řada, výrobkový mix, lokalizace produktu, značkové strategie, inovační strategie)Produktová strategiePojmy:• Produkt = Cokoliv, co lze nabídnou na trhu k upoutání pozornosti, ke koupi, k použití nebo ke spotřebě, co může uspokojit touhy, přání nebo potřeby, patří sem i fyzické předměty, služby, osoby, místa organizace a myšlenky.• Úrovně produktu - při plánování je třeba o produktech přemýšle...
|
|
1,1 |
1x |
|
Malé a střední podnikání na venkově - Truhlárna TRIES - Výroba nízkoenergetických domů na bázi dřeva
Seminární práce55 s. / 3. roč. / docx
Pro svůj projekt jsme zvolili reálnou firmu, která v současné době realizuje za podpory Evropské unie projekt „Truhlárna TRIES“. Na tento projekt je čerpána dotace z Operačního programu Podnikání a inovace, program Nemovitosti-Výzva I. Cílem programu Nemovitosti je podporovat vznik a rozvoj podnikatelských nemovitostí včetně související infrastruktury, přispět ke vzniku trhu s nemovitostmi a ke zlepšení investičního a životního prostředí v České republice. Program je zaměřen na podporu projektů ...
|
|
0,8 |
0x |
|
Studijní materiál - Trvale udržitelný cestovní ruch
Skripta133 s. / 3. roč. / pdf
Cestovní ruch se stal již dávno globálně působícím faktorem. Nelze tvrdit, že je "čistým odvětvím podnikání" a omezovat svoje úvahy o něm pouze "na samá pozitiva a jistoty". Intenzivní cestovní ruch výrazně mění mnohé destinace k obrazu potřeb či spíše předpokládaných potřeb návštěvníků (např. pobřeží Středozemního moře, Alpy).Současný cestovní ruch ve světě i v České republice lze charakterizovat mnoha neudržitelnými trendy - například kvantitativním nárůstem počtu domácích i zahraničních návšt...
|
|
1,3 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management kulturního cestovního ruchu a památek
Státnicové otázky39 s. / 5. roč. / doc
1. Vymezení kulturního CR. Základní terminologie a typologie kulturního CR. Vymezení ekonomických, ekologických a sociokulturních vlivů kulturního CR na destinaci.Kultura a turismus- Kultura je zdrojem turismu s dlouhou tradicí a výhledem do budoucnosti- Kulturní turismus jako specifická forma turismu získává stabilní postavení na trhu až koncem 20. století, kdy narůstá nabídka kulturních událostí a stává se rozhodující při volbě k návštěvě destinace.Vymezení pojmů a definic kulturního turismu- ...
|
|
0,2 |
7x |
|
Ekonomika a management - vypracované státnicové otázky
Státnicové otázky112 s. / 3. roč. / docx
1) Podnikatelské subjekty: formy podnikatelských subjektů, podnik, jeho funkce, založení podniku, zakladatelský rozpočet podnikatelského subjektuPodnikatelský subjekt = FO/PO, která se zabývá hospod.činností za účelem dosažení zisku.Podnikání = soustavná činnost provozovaná samostatně pod svým jménem na svou odpovědnost za účelem zisku.Živnost = soustavná činnost provozovaná samostatně pod vlastním jménem na vlastní odpovědnost za účelem zisku za podmínek stanovených živnostenským zákonem.Typy ž...
|
|
0,5 |
4x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing a management destinace cestovního ruchu
Státnicové otázky155 s. / 5. roč. / docx
1. Historický vývoj destinačního managementu. Současné trendy.Destinace• Jedná so o "místo určení" či geograficky určený "cíl cesty• Destinace je představována svazkem různých služeb koncentrovaných v určitém místě nebo oblasti.• Jsou vzájemně konkurující si jednotky, které plní řadu funkcí- společným cílem je prodej, funkci marketingovou, funkci nabídkovou, funkci zastoupení různých zájmových skupin a funkci plánovací• Snaží se o perfektní a kvalitní organizaci celého řetězce služeb • Vazba řet...
|
|
2,2 |
8x |
|
Marketing sportu ke zkoušce z předmětu Sportovní management
Studijní materiál45 s. / 1. roč. / docx
ÚvodMarketing je v posledních deseti letech významnou součástí sportu a pomáhá vytvářet finanční a materiální zdroje pro činnosti sportovců, sportovních týmů, sportovních soutěží, ale i sportovních organizací jako jsou sportovní svazy, kluby a tělovýchovné jednoty. Marketing tak tyto zmíněné organizace zařazují do svých programů a vytvářejí si specializované úseky pro tuto činnost anebo si specializované organizace najímají.Cíle kapitolySeznámit se:• se základním přehledem problematiky sportovní...
|
|
0,1 |
0x |
|
Odpadové hospodářství - projekt z předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Projekt56 s. / 4. roč. / doc
Firma SARO s.r.o. vznikla v roce 2000 a začala se zabývat sběrem, zpracováním a recyklací plastového a kovového odpadu z komunálních i průmyslových zdrojů. Jedná se o závod na efektivní využití odpadů, které dříve končily bez užitku na skládkách. Kapacita zařízení byla volena tak, aby odpovídala potřebám regionů Most a Chomutov, tedy asi pro 350.000 obyvatel. Bylo počítáno s tím, že účinnost sběru dosáhne postupně zahraničních výsledků, t.j. asi 10 kg plastů na rok, na občana. V současné době SA...
|
|
1,6 |
0x |
|
Zavedení systému managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti Tesla V.T. MIKROEL, s.r.o.
Diplomová práce89 s. / 5. roč. / doc
1. ÚVODVšichni se shodují na tom, že nízká jakost produktů je pro podnik špatná. Na jedné straně zákazníci, které podnik zklame nízkou jakostí svých produktů, se zpravidla již nevrátí a svou získanou zkušenost si nechají pro sebe, ale na straně druhé se jakost také spojuje s cenou a náklady. Požadavek, aby za nízkou cenu byla nabízena vysoká kvalita, se zpravidla překládá jen v reklamě. Realita je však o něco rozdílnější. V dnešním konkurenčním prostředí musí každý výrobce počítat s tím, že jako...
|
|
1,6 |
1x |
|
Smestrální projekt z Managementu - Bluetech s.r.o.
Semestrální práce25 s. / 2. roč. / docx
1 Popis případu Jsme firma, která se zabývá výrobou pásových dopravníků, třídících technologií, posklizňových linek a ocelových konstrukcí. Mimo jiné poskytujeme také služby, jako je například konzultační a poradenská činnost, či projekční činnost. Výroba naší firmy funguje nepřetržitě již více než šedesát let. Naše výrobky se dají nalézt prakticky po celém světě, ale vzhledem ke konkurenci větších firem, si zakládáme na výborné kvalitě našich výrobků i služeb a jednání s každým potencionálním o...
|
|
0,2 |
2x |
|
Podnikatelský plán pro společnost MSS European Technic, s.r.o.
Semestrální práce37 s. / 5. roč. / docx
1 Popis případuCílem práce je pomocí analýz a předpokladů sestavit jednoduchý marketingový a finanční plán pro námi zvolenou společnost na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Tyto analýzy sestavit pro společnost MSS European Technic, s.r.o.. Tato společnost je na počátku své existence, a proto jsou hlavní body práce převážně vyhodnocovány subjektivně za pomoci statistických předpokladů a odhadů.Na počátku práce je společnost popsána, jsou zde uvedeny nejdůležitější základní a právní i...
|
|
0,3 |
0x |
|
Soubor přednášek z předmětu Poradenství pro manažery a podnikatele
Přednášky46 s. / 5. roč. / docx
1. přednáška - SLUŽBY (1. část)Sektor služeb- Průmysl služeb patří v dnešní době mezi klíčová odvětví většiny ekonomik.- Díky moderním technologiím přecházejí lidé do sféry služeb.- Podle tabulek zaměstnanosti ve službách zaostává Česká republika za celkovým průměrem Evropské unie o cca 12%. Máme tedy ještě potenciál k rozšíření nabídky služeb.Definice služeb- „Služba je proces s nehmotným výstupem, který je realizován poskytovatelem služby, a který má za cíl uspokojit nehmotné potřeby zákazníka...
|
|
0,7 |
0x |
|
Vliv reklamy a psychologie prodeje - bakalářská práce
Bakalářská práce39 s. / 3. roč. / doc
1 ÚvodMotto: „Hlavní potíž života je v tom, že člověk musí neustále volit mezi více možnostmi.“ (Thomas Moore)Téma vliv reklamy, psychologie prodeje a samotné spotřební chování obyvatel je dle mého názoru velice důležité a hodně diskutované. Vliv reklam a nejrůznějších marketingových strategií, které na nás útočí ze všech stran, je velice silný a jde především o získání zákazníka a co největší podíl na trhu. Bude se jednat o stávající zákazníky kabelové televize, ale hlavním předmětem budou pote...
|
|
0,3 |
2x |
|
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu
Vypracované otázky37 s. / 3. roč. / doc
1 Koncepce mezinárodního marketingu, specifika mezinárodního marketinguMezinárodní marketing• Podnikatelská filozofie zaměřená na uspokojování potřeb a přání zákazníků na mezinárodních trzích.• Cílem mezinárodní marketingové strategie je vytvářet maximální hodnotu pro firemní partnery díky optimalizaci firemních zdrojů a vyhledávání podnikatelských příležitostí na mezinárodních trzích.Specifika mezinárodního marketingu• sociálně-kulturní odlišnosti• existence globálních marketingových sítí• obch...
|
|
0,4 |
2x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Podniková ekonomika
Státnicové otázky140 s. / 3. roč. / rar
1. Aktuální otázky pro podnikyVirtuální organizace, outsourcing, švarcsystém, insourcing, dopady činností organizace na životní prostředí, management znalostíGlobalizace- internacionalizace prostupuje v současnosti takřka všemi činnostmi člověka- vysoká technická náročnost výrobků a služeb vyžaduje často nepřenositelné zdroje- příčiny internacionalizace (rozmach mezinárodního podnikání a obchodu)o rozvoj technické a technologické infrastrukturyo společenské předpoklady - ustálení relativně stabi...
|
|
0,4 |
0x |
|
Zápočtový materiál z předmětu Marketingové aplikace
Studijní materiál19 s. / 5. roč. / docx
1 Druhy cenové diskriminace 1.1 Cenová diskriminace 1. stupněPřistupuje ke každému zákazníkovi zvlášť a stanoví mu ideální cenovou hladinu dle jeho očekávání. Jedná se spíše o teoretickou alternativu, protože například náklady spojené s takovým průzkumem trhu jsou příliš vysoké. Příkladem může být stanovení individuální ceny při odborné poradenské činnosti (právník si od movitého klienta nechá zaplatit vyšší cenu).1.2 Cenová diskriminace 2. stupněCenová diskriminace druhého stupně je založena na...
|
|
1,4 |
0x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení
Státnicové otázky16 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika fází marketingového řízení a prvky strategického řízení.Marketingové řízení = proces plánování a implementace koncepcí, cen, propagace, distribuce, idejí, zboží a služeb pro vytváření změn, které uspokojují cíle organizace.Strategické řízení = proces rozvíjení a udržování uskutečnitelného souladu mezi cíli organizace a jejími zdroji. Základním nástrojem strategického řízení je strategické plánování, integruje společné aktivity rozhodujících představitelů veřejnosti, veřejné sp...
|
|
0,1 |
3x |
|
Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o.
Seminární práce73 s. / 2. roč. / doc
1. Popis případuCílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Wincor Nixdorf s. r. o., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady2.1. Současná situace společnosti a vstupní údajeFirma Wincor Ni...
|
|
4,5 |
4x |
|
Seminární práce z předmětu Marketing - Personální marketing
Seminární práce18 s. / 2. roč. / doc
1. Jako první bych se rád zaměřil na personální marketing a jeho schopnosti:Kvalita řízení lidských zdrojů významně ovlivňuje ziskovost, zjistila studie Personální benchmarking: Mezi mírou absence zaměstnanců a rentabilitou společnosti existuje přímá souvislost, zjistila studie o řízení lidských zdrojů společnosti PricewaterhouseCoopers. Celosvětový průzkum dospěl k závěru, že organizace s průměrem 5 dnů absence na jednoho zaměstnance za rok vykazují o 60 % vyšší ziskovost než organizace s průmě...
|
|
0,2 |
2x |
|
Cenová strategie a taktika - Distanční studijní opora
Studijní materiál178 s. / 3. roč. / pdf
Cenová strategie a taktika organizace se považuje za systém, který je závislý na mnoha vzájemně ovlivňujících se částech. Mnoho odborníků v oblasti podnikání dospělo k názoru, že vhodná aplikace cenové strategie hraje jednu z nejvýznamnějších úloh při zajišťování efektivního uspokojování potřeb zákazníků a optimálního fungování organizace v tržní ekonomice při dosahování základních podnikatelských cílů organizace.Základní charakteristikou současného podnikatelského prostředí je rychlá a neustálá...
|
|
1,0 |
0x |
|
Projekt na Poradenství pro manažery a podnikatele - Založení poradenské firmy
Projekt74 s. / 5. roč. / docx
Poradenství je jedna z profesí, která se začala rozvíjet po průmyslové revoluci a která má velice široké zaměření. Neexistuje žádný obor, ve kterém by si poradenství nevědělo rady. Poradcem totiž může být každý, kdo je v dané záležitosti zběhlý, má zkušenosti a odborné znalosti.Cílem této práce je simulovat založení poradenské společnosti v oblasti logistických služeb, včetně simulace ekonomických, marketingových a dalších aspektů nutných pro řízení poradenské firmy. Dále také výběr vhodných pra...
|
|
1,6 |
0x |
|
Stručně vypracované otázky z okruhu Ekonomika a řízení výroby
Vypracované otázky24 s. / 3. roč. / docx
1. Základní pojmy• Mikroekonomie - analýza zabývající se chováním jednotlivých prvků ekonomiky (domácnosti, firmy,stát)• Makroekonomie - analýza zabývající se chováním ekonomiky jako celku (nezaměstnanost, produkt, důchod)• Koloběh statků a peněz v ekonomice - • Dělba práce - metoda organizace výroby, při níž se každý pracovník specializuje na jednu úzkou výrobní operaci - buď v rámci provozu, podniku, regionu, státu. Přirozená dělba práce = muž - žena, společenská dělba = pastevectví - zeměděls...
|
|
0,2 |
0x |
|
Zpracování podnikatelského záměru pro firmu PC Computer, s. r. o. - Podnikatelský záměr
Seminární práce20 s. / 4. roč. / doc
1. ÚvodJelikož jsme uživatelé výpočetní techniky a jelikož jsme měli již příležitost pracovat v tomto oboru jako technici specializující se na počítačový hardware rozhodli jsme se založit firmu PC Computers, s. r. o. Majitelé tedy jsou Petr Cihlář a Roman Josef. Oba máme zkušenosti s podnikáním z našich předchozích podnikatelských aktivit. Jak jsme již uvedli máme také zkušenosti s prací přímo v tomto oboru. Petr Cihlář má střední ekonomické vzdělání ukončené maturitou a Roman Josef má střední e...
|
|
0,3 |
2x |
|