Teorie a praxe první pomoci - témata
Vypracované otázky25 s. / 1. roč. / zip
1) obecné zásady první pomociPrvní pomoc= neodkladná účelová činnost při náhlém ohrožení nebo postižení zdraví či života, která omezuje rozsah a důsledky ohroženídělení první pomoci1) technická = odstranění příčiny úrazu, vytvoření vhodných podmínek2) předlékařská = pomoc poskytnutá laikem i zdravotníkem do příjezdu záchranné zdravotní služby, i bez pomůcek nebo improvizovaná3) odborná zdravotnická pomochlavní zásady:- zachránit život (ani nepoškodit jeho nebo sebe)- zabránit zhoršení stavu post...
|
|
0,8 |
0x |
|
Základy andragogiky - skripta
Skripta204 s. / 1. roč. / pdf
Cílem této publikace je zvládnutí základů andragogiky, jako rozhodující součásti teoretických předpokladů pro práci s lidmi. Obsah je orientován tak, aby předal dostatek andragogických poznatků pro výkon činností v oblasti vzdělávání dospělých, dalších funkcí v profesích, kde se pracuje s dospělými, jejich výchovou, vzděláváním, ev. pomocí v tíživých životních situacích.Dílčí cíle:a) seznámit se s problematikou andragogiky jako vědního oboru;b) pochopit základy učení a vzdělávání dospělých, zvlá...
|
|
1,5 |
22x |
|
Expertíza uplatnění dobré praxe při práci se seniory v ČR
Semestrální práce14 s. / 3. roč. / docx
Pro svůj semestrální úkol jsem se rozhodl podniknout šetření u jednoho brněnských poskytovatelů služeb pro seniory, a sice v Domově pro seniory, na ulici Podpěrova. Domov pro seniory vykonává služby nejen pro městskou část, ve které sídlí, tedy Brno- Řečkovice, ale také pro klienty ze zbylých městských částí a v posledních pěti letech nejsou výjimkou ani klienti, kteří mají místo trvalého bydliště uvedené mimo město Brno.Důvodem proč jsem si vybral zrovna tohoto zřizovatele služeb pro seniory sp...
|
|
0,3 |
0x |
|
Jednoduše a efektivně podle pravidla: Edituj, co vidíš
Seminární práce8 s. / 1. roč. / doc
Prezentace měst a obcí na internetových stránkách nabývá po platnosti nového správního řádu zcela nového významu a vážnosti. Nejedná se jen o marketingový nástroj komunikačního mixu, ale i o nutnost pro splnění zákonných požadavků. Obec musí např. být schopna zajistit vyvěšení informací na internetové i klasické úřední desce v požadovaný termín. Weby s redakčním systémem vismo Online jsou pro uvedené potřeby plně specializovány.ÚvodNa začátek uvedu některé pojmy, které jsou spjaty s uvedený...
|
|
0,6 |
0x |
|
Zásady správné výrobní a hygienické praxe pro masnou technologii
Studijní materiál66 s. / 3. roč. / doc
Problematika správné výrobní , technologické nebo hygienické praxe (v literatuře označovaná jako GMP) je základním předpokladem správné pracovní činnosti v jakémkoliv standardizovaném výrobním systému. V tomto případě se jedná o výrobní systém v praxi technologie masa a masných výrobků.Masná technologie má svoje specifika, která ji odlišují od dalších potravinářských technologií. Tuto skutečnost je nutno zohlednit ve vztahu k zásadám správné výrobní praxe.Zvláštnosti a odlišnosti masné výroby od...
|
|
0,5 |
4x |
|
Vypracované státnicové otázky na okruh Teorie a praxe socioekonomického rozvoje
Státnicové otázky60 s. / 3. roč. / rar
1) Ekonomické systémy tržní, příkazová a smíšená ekonomikaEkonomický systém je systém, na základě kterého funguje ekonomika daného státu. V průběhu lidské historie se vyvíjely ekonomické systémy. Každá ekonomika musí pro zajištění svého fungování splnit několik základních úkolů, které lze shrnout do tří otázek:• co a kolik vyrábět: definice struktury a množství výroby• jak vyrábět: stanovení vyrábějícího subjektu, způsobu výroby, určení zdrojů a nástrojů výroby• pro koho vyrábět: pravidla, podle...
|
|
0,6 |
3x |
|
Státní závěrečná zkouška - Evropská unie - Teorie a praxe
Státnicové otázky60 s. / 3. roč. / docx
1) klíčové přístupy (paradigmata) k evropské integraciPo druhé světové válce se v politických proklamacích stejně jako v teoretických úvahách sociálních vědců objevilo veliké množství představ o charakteru evropského integračního procesu. Tyto představy zahrnovaly nejrůznější postoje či jejich kombinace, jejichž počet vzrůstal s tím, jak se postupně některé integrační kroky začaly skutečně realizovat. Potřeba klasifikovat základní alternativy integrace vedla k zformulování tzv.integračních parad...
|
|
0,2 |
11x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Teorie a praxe socioekonomického rozvoje
Státnicové otázky80 s. / 3. roč. / rar
1) Ekonomické systémy tržní, příkazová a smíšená ekonomikaEkonomický systém je systém, na základě kterého funguje ekonomika daného státu. V průběhu lidské historie se vyvíjely ekonomické systémy. Každá ekonomika musí pro zajištění svého fungování splnit několik základních úkolů, které lze shrnout do tří otázek:• co a kolik vyrábět: definice struktury a množství výroby• jak vyrábět: stanovení vyrábějícího subjektu, způsobu výroby, určení zdrojů a nástrojů výroby• pro koho vyrábět: pravidla, podle...
|
|
19,0 |
5x |
|
Úvod do pedagogiky I - Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky
Studijní materiál83 s. / 1. roč. / doc
Ako sa učiť pedagogiku, alebo návod nielen na jedno použitie Námety a inšpirácie Motto:- Čo učí tvoj majster? pýtal sa návštevník. - Nič, odpovedal žiak.- Tak prečo teda učí?- Neučí, on len ukazuje cestu.Návštevník to nechápal, a tak mu žiak celú vec vysvetlil:- Keby majster učil, urobili by sme z jeho výrokov dogmy. Majster sa nestará o to, čomu veríme - len o to čo vidíme. A. de Mello, SJ. Minutová moudrost. Brno: Cesta, 1987, s.146. Nie je možné upínať sa na jednofarebné videnie sveta a výcho...
|
|
1,1 |
0x |
|
Učební text (skripta) z předmětu Základy automatizace
Skripta288 s. / 2. roč. / pdf
Logické řízení je založeno na dvou stavech ovládaného prvku. Praktické označení těchto stavů je následující:zapnuto / vypnuto, otevřeno / zavřeno, vede proud / nevede proud. atd.Mezi těmito dvěma stavy není žádný mezistupeň. I když lze u některých prvků třeba připustit otevření napůl, funkce logického řízení to nepředpokládá, může tedy nastat jen jedna ze dvou zmíněných alternativ. Jedním z prvků, který tuto funkci plní je elektrický kontakt (spínač). Ten je buď zapnut nebo vypnut. Při kreslení ...
|
|
6,4 |
5x |
|
Pravidla správné výrobní a hygienické praxe pro výrobce těstovin
Studijní materiál12 s. / 3. roč. / doc
1. ÚVODTato pravidla správné výrobní a hygienické praxe vzdává Svaz průmyslových mlýnů ČR jako vzorovou příručku. Na jejím základě by měli jednotliví výrobci doplnit podmínky dodržování správných výrobních a hygienických zásad ve svých speciálních konkrétních podmínkách. Účelem je poskytnout výrobcům přehled základních měřítek pro posouzení možných nebezpečí ve výrobní praxi, v jejichž důsledku by mohlo dojít k ohrožení zdravotní nezávadnosti výrobků. V příručce bude uveden přehled hlavních nebe...
|
|
0,1 |
0x |
|
Salesiánský klub mládeže z.s. Dům Ignáce Stuchlého
Studijní materiál11 s. / 3. roč. / pdf
Cíle praxe - jak cíle uvedené výše, tak konkrétní cíle stanovené samotným studentem.Cíli podle metodiky byly schopnost syntetizovat a aplikovat své doposud získané poznatky a zkušenosti a nahlédnout problematiku vybrané organizace do hloubky a z různých aspektů. Mimo jiné bylo cílem se zaměřit nejen na samotnou edukační činnost v organizaci, ale rovněž na právní, organizační, personální a finanční stránku organizace.Mými cíli bylo poznat chod organizace, přístup instruktorů k jednotlivým úkolům,...
|
|
0,4 |
0x |
|
Vypracované otázky z Ošetřovatelství
Vypracované otázky161 s. / 1. roč. / rar
Otázka č. 1(Charakteristika ošetřovatelství jako vědní disciplíny, charakteristický předmět ošetřovatelství, vymezení teorie a dělení teorií, struktura teorie, vztah teorie a praxe) Charakteristika ošetřovatelství jako vědní disciplíny:Vědní obor je určité odvětví, disciplína, která je charakterizována specifickým předmětem a metodou (popřípadě technikou výzkumu).Ošetřovatelství akceptovalo základní vědecký (systémový) přístup a východiska, kterými se řídí lidské poznání.V rovině vědecko-teoreti...
|
|
0,4 |
11x |
|
Základy obecné pedagogiky - skripta
Skripta148 s. / 1. roč. / pdf
Vážení studenti, dostáváte do rukou studijní text, který je v řadě aspektů odlišný od učebnic či skript, na něž jste byli zvyklí. Není klasickým soustavným výkladem problematiky obecné pedagogiky, není ani vyčerpávající - tzn. neshrnuje ani zdaleka vše, co bylo v souvislosti s obecnou pedagogikou napsáno a dokonce ani nepřináší nové dosud nepublikované poznatky. Jejím cílem je orientovat vás v problematice základů pedagogiky a provázet vás studiem. Pokud připustíme (a jako budoucí pedagogové bys...
|
|
1,8 |
1x |
|
Prvouka - test pro 2. ročník ZŠ
Testy5 s. / 4. roč. / doc
1. Dopiš, co ve větách chybí.Rok má ___ měsíců. Každý rok se střídají ___ roční období. První jarní den je _______________. Vánoce slavíme _________________. Mezi podzimní měsíce patří ___________________________________________.2. Poznáš, kolik je hodin? 3. Vezmi si pastelky. Kořenovou zeleninu podtrhni červeně, listovou zeleně, plodovou modře a cibulovou žlutě.Česnek, paprika, petržel, dýně, salát, mrkev, rajče, okurka, cibule, špenát.
|
|
4,4 |
1x |
|
Portfolio k státní závěrečné zkoušce z pedagogické způsobilosti
Seminární práce13 s. / 5. roč. / pdf
3 CHARAKTERISTIKA ŠKOLY, NA NÍŠ BYLA VYKONÁVÁNA SOUVISLÁ PRAXE 2Základní údaje o škole v tomto školním roceŠkola se skládá ze 4 pracovišť: ZŠ, MŠ, ŠD a Školní jídelna. Na ZŠ je 22 pracovníků z toho 16 s pedagogickým vzděláním. V MŠ je zaměstnáno 8 pracovníků, z toho 4 jsou pedagogického vzdělání. Na škole je celkem 19 tříd a 10 kabinetů. 1. a 2. stupeň ZŠ navštěvuje celkem 146 žáků, přitom kapacita školy je schopna pojmout až 350 žáků. Do Mateřské školy chodí 56 dětí z 60 možných.Škola jako jedi...
|
|
0,4 |
6x |
|
Prezentace "Základy managementu"
Prezentace69 s. / 2. roč. / ppt
Proč krachují organizace?- V USA vzniká ročně milion firem- Do konce prvního roku jich zkrachuje 40%- Do pěti let jich skončí krachem 80%, tedy 800 tisíc- A v dalších 5 letech jich ze zbylých zkrachuje dalších 80%Michael Gerber analyzuje a říká- Problém netkví v tom, že by majitelé malých podniků nepracovali, ale spíše v tom, že se věnují nesprávné práci.- Malé firmy zakládají většinou technici, bez podnikatelských a manažerských schopností a znalostí, kteří již nechtějí „dřít“ na svého šéfa.Pra...
|
|
1,1 |
0x |
|
Manuál k případovým konferencím
Manuál44 s. / 3. roč. / pdf
1. ÚVOD„…Zájem dítěte je nadřazen nad všemi ostatními zájmy, jako jsou zájmy rodičů, rodiny (nebo i státu) a stejně tak musí být zájem dítěte předním hlediskem při jakékoli činnosti týkající se dětí, ať už je uskutečňována veřejnými nebo soukromými institucemi, soudy, správními nebo zákonodárnými orgány… …Primární odpovědnost za blaho dítěte ovšem náleží rodičům, nikoli státu či konkrétnímu poskytovateli odborné služby, a pro rodinu není užitečné a obvykle ani žádoucí, přebírají-li ji na sebe od...
|
|
0,6 |
0x |
|
Seminární práce z praxe
Seminární práce10 s. / 2. roč. / doc
Praxi jsem vykonával na trestním oddělení Okresního soudu v Táboře. Náplní mé práce bylo sledování soudních líčení. V průběhu mé činnosti jsem se setkal s mnohými případy. Seznámil jsem se s tím, jak vypadá průběh jednotlivých soudních jednání a s některými právními předpisy.Dále jsem měl možnost nahlédnout do soudních spisů, mohl jsem vidět, jak vypadá rozsudek, které náležitosti musí obsahovat.
|
|
0,1 |
9x |
|
Regionální a spekty podnikání
Skripta80 s. / 1. roč. / pdf
ÚVODVážení studenti, dostává se vám do rukou studijní opora předmětu „Regionální aspekty podnikání“. V jedenácti kapitolách jsou obsaženy teze vybraných poznatků, v nichž se vám snažím přiblížit regionální dimenzi podnikání. Prvních deset kapitol je orientováno tématicky. Měly by sloužit k orientaci ve vašem vysokoškolském studiu k promýšlení teoretických i praktických regionálních podnikatelských problémů. Jedenáctá kapitola tvoří podklad zadání k vaši samostatné tvořivé práci.Na tomto místě by...
|
|
0,6 |
1x |
|
Expertíza uplatnění dobré praxe při práci se seniory v ČR
Studijní materiál12 s. / 3. roč. / rtf
Městské středisko sociálních služeb Oáza sídlí v Novém městě nad Metují, konkrétně ulice TGM 1424. Jedná se o příspěvkovou organizaci, jejichž zřizovatelem je výše uvedené město. Mimo hlavního zdroje příjmů, který obstarává správa města, je středisko financováno i z dobrovolných příspěvků různých organizací. Mezi pravidelné sponzory Oázy patří Lékárna Dr. Krieglové, PromaReha s. r. o. Česká Skalice a obyvatelé Oázy.Oáza je zařízení poskytující sociální služby terénní, ambulantní i pobytové. Stře...
|
|
1,8 |
0x |
|
Reflexe pedagogické praxe
Studijní materiál22 s. / 2. roč. / docx
PŘÍPRAVA NA VYUČOVACÍ HODINUa) Předmět: Výchova ke zdraví Třída: 8. Ab) Téma hodiny: RODINA, 1 vyučovací hodinac) Výukové cíle: Kognitivní: Žák vyjmenuje druhy rodin, umí rozlišit systém státní sociální podpory.Afektivní: Žáci si umí naslouchat, respektují názory spolužáků, chápou hodnotu rodiny.Psychomotorický: Žák se prezentuje v roli rodiče a dítěte v rodině.d) Úlohy k tématu a k dosažení cílů» úlohy na kognitivní cíle - vyřeš tajenku, vyjádři svými slovy, co pro tebe znamená pojem rodina, vy...
|
|
0,4 |
10x |
|
Vypracované otázky z předmětu Kybernetika a teorie řízení
Vypracované otázky6 s. / 1. roč. / docx
1. Jak byste charakterizovali řízení z hlediska informační výměny mezi řídícím a řízeným systémem: Informační přenos žádnou činnost nevykoná, slouží jen jako aktivační impulz cíleně orientované činnosti a poté usměrňující nástroj při cestě k žádanému stavu.Řízení lze chápat jako: informační působení, činnost, procesOvládání je charakteristické neexistencí zpětné vazby, která by poskytovala řídícímu subjektu průběžné informace o změřených údajích. Řídící subjekt nemá tedy v průběhu údaje o úspěšn...
|
|
0,1 |
0x |
|
Seminární práce z praxe - sociálně právní činnost
Seminární práce7 s. / 2. roč. / doc
1.2.Činnost Armády spásy je upravena zákonem 83/1990 Sb. o sdružování občanů, protože Armáda spásy byla založena jako občanské sdružení. Na otázku proč nebyla založena jako církevní společnost podle zákona č. 3/2002 Sb., o církvích a náboženských společnostech mi bylo sděleno,že to bylo z důvodu nedostatku členů. 1. 3.Azylový dům Armády spásy v Karlových Varech je jediný tohoto druhu v regionu Karlovy Vary. Jedinou skupinou, na kterou se zaměřuje, jsou muži bezdomovci. Azylový dům je rozdělen na...
|
|
0,1 |
0x |
|
Rozdíl mezi individuální a tržní poptávkou a příklady z praxe
Seminární práce5 s. / 1. roč. / pdf
DopytDomácnosti - spotrebitelia uspokojujú svoje potreby prostredníctvom trhu. Vystupujú ako kupujúci, ktorí sa pomerne samostatne rozhodujú o tom co a v akých množstvách budú spotrebúvat. Súhrn rozhodnutí kupujúcich o kúpe tovarov tvorí dopyt po tovare.Dopyt môžeme rozlíšit:Individuálny dopyt: dopyt jedinca po konkrétnom danom výrobkuTrhový dopyt: dopyt všetkých zákazníkov po konkrétnom danom výrobku (Súhrn všetkých individuálnych dopytov vytvára trhový dopyt)Celkový dopyt (agregátny): je dopyt...
|
|
0,1 |
0x |
|
Seminární práce z praxe - právo v podnikání
Seminární práce7 s. / 3. roč. / doc
1. 2.Advokát vykonává advokacii, dle zákonu o advokacii č.85/1996 Sb. ve znění zákona č.210/1999 Sb. což spočívá v poskytování právních služeb. Tzn. prosazování a chránění práv klienta. Advokacii lze vykonávat samostatně, ve sdružení advokátů, které není právnickou osobou nebo v rámci veřejné obchodní společnosti.1. 3. Advokátní kancelář, v které jsem já působil, vykonává generální praxi tzn. není specializovaná. Mezi nejčastěji frekventované případy v kanceláři patří poradenství podnikatelům a ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Co je to IrDA ?
Referát13 s. / 2. roč. / doc
Co je to IrDAIrDA je standard vytvoreny IrDA konzorciem(Infrared Data Association), ktery definuje jak bezdratove prenaset digitalni data pomoci infracerveneho zareni. IrDA ve svych specifikacich definuje standardy jak fyzickych koncovych zarizeni tak protokolu jimiz komunikuji IrDA zarizeni.IrDA standard vznikl z potreby mobilne propojit ruzne zarizeni mezi sebou (hlavni vyuziti IrDA je pro spojeni notebooku ci ruznych personalnich komunikatoru, ale IrDA rozhranim jsou vybavovany napriklad i vi...
|
|
0,4 |
0x |
|
Vysvětlete na příkladě, proč vzniká rozpočtový schodek
Seminární práce10 s. / 1. roč. / pdf
1. ÚvodCílem práce je vysvětlit, proč a jak vzniká rozpočtový schodek, s jakými druhy rozpočtových schodků je možné se setkat a poukázat proč právě vzniká jeden nebo druhý druh. V poslední řadě na konkrétním příkladě v dané zemi bude vysvětleno o jaký schodek se právě jedná.
|
|
0,6 |
0x |
|
Základy sálavého vytápění - Metodika návrhu vytápění světlými a tmavými plynovými zářiči
Přednášky19 s. / 4. roč. / pdf
Metodika návrhu vytápění světlými a tmavými zářiči• Fyzikálně správné řešení- Vychází ze základních fyzikálních zákonů (celkové tepelné bilance)• Zjednodušené řešení - Praxe- Vychází ze zkušeností a základních vztahůFyzikálně správné řešení• Rovnice tepelné rovnováhy prostoru (bilance stěn)• Rovnice tepelné rovnováhy vzduchu• Rovnice tepelné pohody při sálavém vytápění
|
|
1,2 |
0x |
|
První pomoc, teorie a praxe
Studijní materiál26 s. / - roč. / zip
První pomoc
= neodkladná účelová činnost při náhlém ohrožení nebo postižení zdraví či života, která omezuje rozsah a důsledky ohrožení
dělení první pomoci 1) technická = odstranění příčiny úrazu, vytvoření vhodných podmínek 2) předlékařská = pomoc poskytnutá laikem i zdravotníkem do příjezdu záchranné zdravotní služby, i bez pomůcek nebo improvizovaná 3) odborná zdravotnická pomoc
|
|
0,4 |
35x |
|
Mezinárodní vztahy - teorie a praxe - soubor otázek ke státní závěrečné zkoušce
Státnicové otázky109 s. / - roč. / docx
1. Mezinárodní vztahy jako vědecká disciplína. Zařazení do kontextu společenských věd, předmět zájmu studia, základní pojmy a koncepty (z knihy Úvod do studia mezinárodních vztahů, Šárka Waisová, str. 7 - 46)2 názorové proudy ohledně stáří oboru MV:a) podle jedné skupiny je to nejmladší obor sociálních věd, který vznikl v meziválečném období (první (1SV) a druhá světová válka (2SV)) 20. století;b) podle druhých sahají počátky této vědy daleko do historie (Čína, Indie, Řecko, Řím) - pro Evropu ne...
|
|
0,2 |
1x |
|
Státní závěrečná zkouška - Mezinárodní vztahy - Teorie a praxe
Státnicové otázky62 s. / - roč. / docx
1) Mezinárodní vztahy jako vědecká disciplína. Zařazení do kontextu společenských věd; předmět zájmu studia;základní pojmy a konceptyMezinárodní vztahy (MV) jsou sociálněvědná politologická disciplína, která zkoumá společenské jevy odehrávající se v rámci mezinárodního systému. Oblast studia zahrnuje roli národních států, mezinárodních organizací, nevládních organizací a nadnárodních korporací. Mezinárodní vztahy jsou oblastí akademického výzkumu a veřejné sféry. Disciplína vychází z politologie...
|
|
0,2 |
8x |
|
Aplikace procesu řízení rizik v rámci železniční přepravy
Diplomová práce68 s. / 5. roč. / odt
Předložená Diplomová práce se věnuje problematice procesu řízení rizik na technických změnách v drážní dopravě. První část uvádí současný stav problematiky a její historický vývoj. V praktické části se práce podrobně zabývá nejprve návrhem kroků pro aplikaci společné bezpečnostní metody na technickou změnu strukturálního subsystému železnice dle prováděcího nařízení komise (EU) č. 402/2013 a dále pak samotnou aplikací těchto navržených kroků na skutečnou změnu, kterou je rekonstrukce železničníh...
|
|
5,3 |
0x |
|
Poznámky z prezentace - Didaktika odborné praxe v porodní asistenci
Poznámky20 s. / 1. roč. / doc
• Termín „mentor” má původ v klasické řecké mytologii • Jako mentor je označován někdo, kdo je sice starší než „mentorovaná” osoba, ale je též moudřejší a je jí přítelem • mentor je člověk který poskytuje podporu, zpětnou vazbu a je studentovi přítelem • být odborníky ve své praktické oblasti • projít náležitou přípravou : na svoji úlohu učitele, mentora : poskytovatele podpory studentům : jako hodnotitele • udržovat si svoji klinickou způsobilost (dle strategie EU pro VS a PA)• Vzdělávání ment...
|
|
0,1 |
0x |
|
Současná praxe financování a zajišťování rizik v exportu investičních celků
Bakalářská práce44 s. / 3. roč. / pdf
ÚvodTato práce se zabývá mezinárodním obchodem s investičními celky. Investiční celek je pravděpodobně nejkomplexnější druh zboží, jaký se v mezinárodním obchodě běžně vyskytuje - jeho export neznamená pouhou přepravu a předání do rukou kupujícímu v jiném státě, ale zahrnuje v sobě i kompletaci dílčích celků přímo v cílové zemi a místě použití, často za účasti domácích i zahraničních subdodavatelů, přičemž dokončení celého takového projektu se většinou počítá v řádu let. Vzhledem ke své výjimečn...
|
|
0,8 |
0x |
|
Zvuky a tóny - cvičení na předmět Pedagogická praxe
Studijní materiál4 s. / 5. roč. / doc
1. Kartičky rozstříhej. Rozstříhané kartičky rozděl do 2 skupin podle toho, jestli věc na obrázku vydává tóny, nebo zvuky.2. Obrázky s předměty, které vydávají tóny, vybarvi. Pojmenuj hudební nástroje, jež jsou zobrazeny na kartičkách.3. Co mají společného tyto postavy? ___________________________________________Obrázky vybarvi.Nápověda: Prohlédni si jejich oblečení.
|
|
0,6 |
1x |
|
Dobrovolnictví v Domovech pro seniory
Studijní materiál120 s. / 3. roč. / pdf
Každý může pomoci (v Centru Rožmitál pod Třemšínem)Představte si… Žijete ve svém světě, třeba už ani nepoznáváte své blízké, úplně jistě nevíte, co zde děláte, ani kdo vás sem dal, jestli to, co před vás právě postavili, je snídaně nebo večeře a kdo jsou ti divní lidé okolo vás.Najednou přijde chlupatý psí kamarád, kterému je jedno, kdo jste nebo kdo jste byli, jak vypadáte, jaké máte starosti a zdravotní problémy, neohlíží se na to, jestli býváte občas trošku nevrlí. On je tu proto, aby vás zah...
|
|
7,8 |
0x |
|
Komunikační praxe manažerů - materiály k učení
Studijní materiál22 s. / - roč. / doc
Komunikační dovednosti v praxiSofistika - sofistikovaná osobnost - člověk, který je orientován na formální stránku projevu, s cílem vzbudit dojem, že se jedná o vzdělaného člověka, který rozumí tomu o čem se mluví.Eristika - označuje umění vést spory (usvědčit, porazit protivníka, zahnat jej do kouta…)Zákon sociálního vlivu - účinnost působení mluvčího na příjemce: v podobě žárovky (síla, počet, blízkost)Síla - vztah vůči auditoriu, zda jsou v obecenstvu lidé, které je možno označit jako referen...
|
|
0,2 |
0x |
|
Hospitační náslech - didaktika klinické praxe
Poznámky3 s. / 1. roč. / doc
Téma vyučovacího bloku: aplikace a formy léků Cíle: Kognitivní - žák bude schopen:o Definovat role sestry při podávání lékůo Znát pravidla pro podávání lékůo Vyjmenovat jednotlivé formy lékůo Popsat jednotlivé způsoby aplikace lékůo Znát nástup účinku léků při různých způsobech aplikace - Afektivní - žák bude schopen:o Uvědomit si riziko spojené se záměnou lékuo Chápat důležitost správného postupu setry před podáním lékuo Rozlišovat vhodnost a nevhodnost správného způsobu podání léků vzhledem k ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Základy veřejné politiky
Přednášky15 s. / 2. roč. / docx
Veřejná politika jako sociální praxe, soc. problémy, veřejné zájmyVeřejná pol. = způsob řešení sociálních problémůSoc. problém vzniká zkonfliktu mezi společenskými podmínkami a specifickými potřebami individuální lidské existenceSOC. JEV ↔ SOC. PROBLÉMSpaní v parku ----- bezdomovectvíVEŘEJNÝ PROBLÉM - fáze: uvědomění, formulace, řešení - je uvědomělý nějakou částí společnosti, veřejnostiVeřejnost = skupina lidí, která prostřednictvím komunikace a diskuse dospívá sjednocením ke stejným názorům a ...
|
|
0,1 |
0x |
|